נקבע מותן של אישה כבת 30 ותינוקת כבת שנה בהתהפכות רכב פרטי הערב (שישי) בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת לכיוון מאחז מודבר. שלושה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, בהם צעיר במצב קשה.
 
זירת התאונה בכביש 6. צילום: דוברות המשטרה
מותה של האישה נקבע בזירה על ידי פרמדיקים של מד"א. התינוקת פונתה במסוק של צה"ל לבית החולים "סורוקה" אך כאמור נקבע שם מותה. יחד איתה פונו צעיר כבן 20 במצב קשה עם פגיעת ראש כשהוא מורדם ומונשם, וגבר כבן 40 במצב בינוני ויציב עם חבלת ראש כשהוא בהכרה. בנוסף, פצועה כבת 18 במצב בינוני בהכרה, פונתה באמבולנס של מד"א לבית החולים "סורוקה" לאחר שהייתה לכודה ברכב. כוחות משטרה הגיעו לזירת התאונה. 

 


מהמשטרה נמסר כי בוחני תאונות דרכים החלו בחקירת נסיבות התאונה ובאיסוף ממצאים בזירה. מפרטים ראשוניים עולה כי רכב פרטי, בו ישבו 5 נוסעים לרבות הנהג, נסע מכיוון דרום לצפון. בשלב מסוים ומסיבה אותה יבחנו בוחני התאונות, סטה הרכב והתהפך דרך התעלה שמפרידה בין כיווני הנסיעה עד שנעצר על נתיבי הנסיעה לכיוון דרום. 
 
פרמדיק מד"א, דן בן ישי, סיפר: "הגענו לזירת תאונה קשה מאוד, הכביש היה חלק והמקום היה חשוך, ראינו רכב הפוך ובסמוך שכבו 4 פצועים, אשה כבת 30 הייתה מחוסרת הכרה,  עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד,  ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה, תינוקת כבת שנה הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי, ביצענו פעולות החייאה  והעלנו אותה למסוק צבאי שנחת בסמוך". 
"צעיר כבן 20 שכב בהכרה מעורפלת וסבל מפגיעת ראש, טיפלנו בו, ולאחר שהרדמנו והנשמנו אותו העברנו אותו וגבר נוסף כבן 40 שהיה בהכרה מלאה ונחבל בראשו למסוק והם פונו לסורוקה", הוסיף. "מהרכב חולצה צעירה כבת 18 בהכרה מלאה ולאחר טיפול ראשוני פינינו אותה לבית חולים כשמצבה בינוני ויציב".