"חוק הפורנו" יציב את עם ישראל בפני צומת מכריע לגבי עתיד ילדינו. אני מבין היטב את הסערה התקשורתית סביב חוק זה, אותו אני וחברתי ח"כ שולי מועלם־רפאלי מעוניינים לקדם, משום שמדובר באחד מהחוקים החשובים ביותר שהובאו לכנסת ישראל בשנים האחרונות. כאשר ילדים קטנים נחשפים לתמונות קשות ולסרטונים המעוותים את תפיסת עולמם ופוגעים קשות בנפשם הרכה, אין מי שיחלוק על כך שמדובר במציאות מעוותת המחייבת תיקון.

אני שמח שראש הממשלה מכיר בחשיבותו של החוק וכמובן גם בצורך להגן על ילדינו. לכן אני בטוח שהוא יתמוך בו, אחרי עיון קצר בנוסח המוצע שמפריך באופן ברור את כל החששות שהועלו על ידו.
 
הנוסח הסופי של החוק ימנע מקטינים להיחשף לאתרים פוגעניים ומשחיתים, אך יאפשר חופש בחירה לכל בגיר לעשות באופן פרטי ככל העולה על רוחו. ברור לכולם שהמטרה היא אך ורק להגן על קטינים ולתת אפשרות לבגיר להכריע בעצמו. אני סבור בהחלט שאין ראוי מזה למען שמירה על ילדי ישראל ולמען הבטחת עתיד החברה הישראלית בכל מה שקשור למניעת הטרדות מיניות והחפצת נשים.


פורנו. צילום: אינגאימג'
פורנו. צילום: אינגאימג'


אני באמת מתפלא שעיקר ההתנגדות לחוק החשוב הזה מגיעה ממי שמכנים את עצמם נאורים, כאלה שמדברים ללא הרף ובחומרה נגד החפצת נשים והטרדות מיניות - ובאותה נשימה מתנגדים לחסימת אתרים פוגעניים, אם בעל המנוי חפץ בכך.
 
מכל מקום, חשוב להבהיר להם שוב: הסירו דאגה מלבכם, כל מנוי יבחר בעצמו בין שלוש אפשריות פשוטות: 1. סינון מלא מפורנו 2. סינון חלקי באמצעות קוד אישי לבגיר 3. לא לקחת חלק בסינון ולוותר על ההצעה החינמית הזו למען השמירה על ילדיו. שוב, בחוק שלנו לא יהיו שום רשימות שחורות, שום כפייה ושום פגיעה בחופש הפרט. אני בטוח שבע"ה החוק יעבור בכנסת בשבועות הקרובים.


הכותב הוא ח"כ של הליכוד, מיוזמי הצעת החוק