בדרך כלל תרנגולות נחשבות כטרף קל עבור בעלי חיים, בשל גודלן ואופיין. בדיוק בגלל זה, מאוד קשה לנו לדמיין אותן תוקפות או עושות משהו שמצריך קשיחות מסוימת, למשל כמו לאכול נחש שלם. אבל הן לחלוטין מסוגלות לכך ועושות זאת בקלות רבה למדי, מה שמעיד על כך שהן אינן חסרות אונים כפי שנדמה לנו.



יוכל להעיד על כך הוקארי, איכר מהמדינה ההודית קרנטקה, שראה במו עיניו את התרנגולת שלו מחסלת את הזוחל האימתני. לשמחתנו הרבה, הוא מיד שלף את הסמארטפון ותיעד את האירוע המאוד לא צפוי הזה, על מנת שכולנו נוכל ליהנות ממנו. בסרטון המוזר, אפשר לראות את התרנגולת מתקרבת ללא חשש אל הנחש ופשוט מתחילה לזלול אותו. הוא מנסה להיאבק בה ולהיחלץ מפיה, אך ללא הצלחה, ותוך שניות ספורות הוא נעלם בתוך הבטן שלה.



הבעלים של התרנגולת סיפר שהוא מאוד חשש כשראה את הנחש לראשונה בגינה שלו, והיה משוכנע שמדובר בנחש ארסי. לדבריו, הוא פחד שהוא יהרוג את התרנגולת שלו ושאפילו יסכן את חיי משפחתו. בחלומותיו הפרועים ביותר הוא לא ציפה למה שקרה בהמשך, שהתרנגולת תהפוך לכלב שמירה אימתני. אומנם מהסרטון לא נראה שמדובר בנחש מסוכן, אבל העובדה שהיא חיסלה יצור שהפחיד אותו בהחלט הופכת אותה לגיבורה.


גם מחוץ לגבולות הודו התרשמו ממנה גולשים רבים, שמיהרו להביע דעתם עליה. "בגלל זה היא חצתה את הכביש, כדי לאכול נחש", כתב אחד מהם, ואחר טען ש"זו תרנגולת ממש קשוחה!". גולשים רבים כתבו שתרנגולות הן כמו דינוזאורים קטנים, והשוו את זו ל"טי רקס" (טירנוזאורוס רקס). גולש אחר הציע ש"אולי היא חשבה שזו תולעת ממש ענקית".