מקרה מזעזע בציבור הדתי:מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום לנוער ברמלה נגד קטין דתי בן 17, המתגורר ביישוב במרכז הארץ, בגין שורה של עבירות שביצע כנגד 20 קטינות. העבירות שמייחסת הפרקליטות לבן ה-17 הן מעשה מגונה בנסיבות אינוס (בנסיבות מחמירות), חדירה לחומר מחשב כדי לבצע עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות, סחיטה באיומים, הטרדה מינית, התחזות לאדם אחר, התחזות לחייל, מידע כוזב, איומים וקבלת דבר במרמה.


על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעלה הראל, החל מיוני 2016 ועד ליום מעצרו בנובמבר 2018 פרץ הקטין והשתלט על חשבונות ברשתות החברתיות השייכים לקטינות המנהלות אורח חיים דתי. הנאשם נטל מחשבונותיהן של הקטינות תמונות חושפניות, ניצל את היכרותו עמן כדי להתחזות לחברותיהן וביקש מהן שישלחו לו תמונות חושפניות נוספות. 

במספר הזדמנויות, איים על קטינות בכך שיפיץ את תמונותיהן במידה ולא ישלחו לו תמונות חושפניות נוספות שלהן או של חברותיהן. במקרה אחד, בעקבות סירובה של אחת הקטינות להיכנע לאיומיו, פרסם הנאשם תמונות עירום של הקטינה ברשת חברתית בה היו חברים מכריה של הקטינה. במקרים נוספים, ועקב איומיו של הנאשם, פעלו הקטינות בהתאם לדרישותיו.
 

החקירה נוהלה על-ידי יחידה 105 של משטרת ישראל, המהווה חלק מהמטה הלאומי להגנה על קטינים ברשת, אשר הושק לאחרונה. על פרטיו של הנאשם והמתלוננות הוטל צו איסור פרסום.