אייל גולן שלח מכתב התראה לפני תביעה, באמצעות עורך דינו שי אליאס, לחבר הכנסת מוסי רז (מרצ), בדרישה שיחזור בו מאמירותיו לפיהן הזמר הינו "צרכן סמים" ו"ניצל את מעמדו להסעת קטינות בפות-מוביל", כך פורסם הערב (שני) ב"ערב טוב עם גיא פינס".

"אמנם אני מעריך מאוד את המוזיקה של אייל גולן, אבל לתת לו פרס בכנסת? אחרי כל הטענות והחשדות נגדו? על ניצול מעמדו והסעת בנות ב'פות מוביל', סמים, אלכוהול? אפשר למצוא מישהו אחר לתת לו פרס".
גולן דורש מחבר הכנסת ממרצ פיצוי בסך מיליון שקלים. רז אמר לגיא פינס כי הוא עומד מאחורי דבריו: "הדברים שאמרתי אלה דברים שהוא הודה בהם, שידאג לעצמו". 


כידוע, בימים האחרונים פרצה סערה ציבורית סביב החלטת השדולה לזמר עברי להעניק את הפרס שלה לזמר. מלכי דרור, אשר בתה נאנסה, יצאה למחאה נרחבת נגד ההחלטה, וזכתה לגיבוי ממספר חברי כנסת.



מנגד, ח"כ נאווה בוקר (הליכוד) והיחצ"ן רני רהב הגנו על ההחלטה. מי שהצטרפה לשניים היום הייתה שרת התרבות, מירי רגב, שאמרה: "אני שמחה על עמידתה האיתנה של חברתי, יו"ר השדולה חברת הכנסת נאוה בוקר, לנוכח הביקורות על הבחירה להעניק לאייל גולן את האות, לה הוא ראוי. אייל הוא אהוב הקהל, יוצר מעוטר בשבחים שזכה פעמים רבות בתואר זמר השנה וזמר העשור. אייל, אני גאה בבחירה הראויה בך!".