מחפשים צימר רומנטי ומבודד או דירת נופש נקייה שמתאימה לילדים? אתרי נופש דחקו בשנים האחרונות את סוכני הנסיעות הצידה ותפסו את מקומם. מעט מאוד אנשים עדיין נעזרים היום בסוכני נסיעות להזמנת חופשות. בעבור רובנו, מנוע החיפוש באתרי נופש כמו ריזורט הוא סוכן הנסיעות הטוב ביותר. 


אם אתם מחפשים צימר או וילת נופש בארץ רשת האינטרנט היא המקום בו תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם כולל מחירים והמלצות. חיפוש מהיר אחר צימרים בצפון או וילת נופש באילת יסתיים באלפי תוצאות – איך בכל זאת בוחרים רק צימר אחד? איך מזהים את הצימרים הכי טובים? מדוע יש צימרים שמקבלים אלפי פניות בעוד אחרים מקבלים פניות מעטות בלבד?

היום כלל בעלי הצימרים ומתחמי הנופש כבר יודעים שהכוח לקבוע את הצלחתם העסקית נמצא במידה מסוימת בידיים שלכם. המלצות וביקורות של גולשים יחרצו גורלות בתחום הנופש ויקבעו אלו צימרים בצפון יקבלו את מרב הפניות. בזכות אתרים כמו אתר ריזורט שמציגים רק חוות דעת רלוונטיות אנחנו כאורחים פוטנציאליים של הצימר יודעים מה מצפה לנו בכל מתחם והאם כדאי לנו לבחור בו. בעלי הצימרים מבינים היטב את החשיבות של ההמלצות ומשקיעים מאמצים רבים על מנת להבטיח שאתם כאורחים תהיו שבעי רצון ותצאו מרוצים. 

מהו אתר ריזורט?

פועלים היום בישראל כמה אתרי נופש שמרכזים מידע על צימרים, דירות נופש ושאר מתחמי נופש בכל רחבי הארץ. חלק מהאתרים גם מציגים המלצות וביקורות של אורחים קודמים. אתר ריזורט מבין היום את החשיבות הרבה של הביקורות ונותן מענה לאותם גולשים שמעוניינים לבסס את הבחירה שלהם על חוות דעת מאומתות מלקוחות שביקרו בצימר בוודאות. האתר שם סוף לביקורת והמלצות שנכתבות על ידי בעל הצימר ובני משפחתו. כל חוות דעת שמתפרסמת באתר נבדקת היטב כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהן מתארות את המציאות בצורה הטובה ביותר.
 
צילום מעמוד חוות הדעת של מלון בוטיק חלומות נפתלי בשדה אליעזר שבצפון
צילום מעמוד חוות הדעת של מלון בוטיק חלומות נפתלי בשדה אליעזר שבצפון

איך מפרסמים חוות דעת באתר?

צוות השירות של אתר ריזורט עובד בשבילכם ויוצר קשר יזום עם נופשים שהזמינו חופשה וביקרו באתר. שאלון קצר שכולל חוות דעת בתחום השירות, הניקיון, התחזוקה, המיקום והתמורה למחיר מספק את כל הנתונים הדרושים לשקלול ציון (״ציון Resort״) שמדרג את כל מתחמי הנופש באתר. חשוב לציין שהאתר מפרסם חוות דעת חיוביות ושליליות לפי סוג הסוקרים (זוגות, קבוצות חברים, משפחות, דתיים, מסיבות או אירועים) כאשר לבעל מתחם הנופש ניתנת האפשרות להשיב לטענות אך לא לשנות אותן או להסיר פרטים. 

איך מזמינים צימר באתר?

מנוע חיפוש פנימי מתקדם מאפשר סינון מהיר ומיקוד של תוצאות החיפוש רק בצימרים שמתאימים לכם. בתוך כמה דקות תצליחו למצוא את הצימר המושלם שלכם ותבצעו את ההזמנה. קיימים היום אלפי צימרים בכל אזור בארץ כאשר רבים מהם מומלצים ואיכותיים. אם לא תמקדו מראש את החיפוש תמצאו את עצמכם סוקרים עשרות צימרים, מתבלבלים, דוחים את ההזמנה למחר ולבסוף גם חורגים מהתקציב. 

אלו צימרים אפשר להזמין דרך האתר?

בין אם אתם מחפשים צימר למשפחה ובין אם אתם מחפשים צימר לזוג עם בריכה, אתר ריזורט יידע לספק את מבוקשכם. ניתן למקד את החיפוש גם במתחמים שמארחים מסיבות רווקים ורווקות או מתחמים שמתאימים לקהל דתי. כל מתחמי האירוח והנופש מוצגים באתר עם תמונות, מפרט כתוב עדכני, חוות דעת, ציון Resort ולעתים גם סרטונים. 

רוצים גם אתם להשפיע ולתת חוות דעת אמיתית שתופיע באתר? הזמינו מקום אירוח עוד היום: