אם אי פעם יצא לכם לקבל הזמנה ל"על האש" מהאישה הזו מסן אנטוניו, טקסס, מה שלא תעשו - אל תאכלו מהבשר. הסיבה לכך? בפעם האחרונה שקאנדי דומינגז בת ה-39 הפעילה את הגריל, היא שמה עליו את הבשר של בן דודה, חוזה לואיס מנצ'קה בן ה-35. השבוע בבית המשפט, דומינגז, אם לשלושה, הודתה במעשיה וזעזעה את חבר השופטים באדישות המוחלטת שהפגינה.

היא הסבירה שפיתתה את מנצ'קה לביתה בספטמבר 2014, לבקשת בן זוגה דניאל לופז. התכנית הייתה שלופז וחבר שלו יהרגו את בן הדוד, כנקמה על שתקף את לופז במהלך עסקת סמים שהשתבשה. ברגע שבן הדוד הגיע לביתה, לופז וחברו זינקו עליו והחלו לחבוט בו עם מוטות ברזל. "הם פשוט הכו אותו בלי הפסקה, הוא ניסה לדבר בהתחלה אבל אז כבר לא אמר יותר אף מילה", הסבירה דומינגז. "הוא ניסה להשתמש בידיים שלו כדי להגן על עצמו, אך ללא הצלחה".

קנדי דומינגז בבית המשפט. דרך יוטיוב
קנדי דומינגז בבית המשפט. דרך יוטיוב


לופז וחברו כבר הורשעו בשנה שעברה, ומרצים כעת מאסר עולם על רצח מנצ'קה. דומינגז העידה השבוע במסגרת עסקת טיעון, לפיה אם תודה בחלקה ברצח, תקבל עונש מאסר שלא יעלה על 30 שנים. היא סיפרה ברוגע מוחלט וללא רגש כיצד ביתרה את גופתו של בן משפחתה, לאחר שלופז וחברו רצחו אותו. "חתכתי אותו לחתיכות" הודתה. "אבל לקח זמן, אולי יומיים, עד שהדלקנו את הגריל, כי היינו עסוקים בדברים נוספים". אחרי שבושלו במנגל, שרידיו של בן הדוד אוחסנו זמנית במחסן בגינה. כשנשאלה אם לקחה חלק בהכאת בן הדוד אמרה: "לא, רק הסתכלתי".

על פי דיווחים מתחילת המשפט, שלושת ילדיה של דומינגז היו בבית בזמן התקיפה, יחד עם חבר משפחה. הוא העיד בזמנו שדומינגז ביקשה ממנו שייקח את הילדים לחדר אחר, כדי שלא יהיו עדים לנעשה. אך לדבריו הם עדיין היו מסוגלים לשמוע את הצרחות של מנצ'קה והיו ערים למתרחש. בשעתו, דומינגז הואשמה גם בכך שלקחה חלק בהכאת בן הדוד.