הסיפור הזה עלול היה להסתיים אחרת. המראות היו הרבה יותר קשים והתוצאות הרבה יותר חמורות וקריטיות, אם ילד קטן או אישה מבוגרת היו נמצאים בסביבת רחוב פרישמן ברביעי שעבר בשעות הערב, כשכלב פיטבול גזעי הסתובב חופשי, ללא בעליו, נטול רסן, מחסום או רצועה, בחדר המדרגות של אחד הבניינים.
 
באותה שעה ירד פ' (שמו המלא שמור במערכת), לעשות סיבוב עם הכלב של אמו, וגם הוא לא נערך למפגש הזוועתי והאכזרי הזה עם כלב הפיטבול של אחד השכנים.
 
ללא כל התגרות מצדו או מצד כלבה של אמו, התנפל לפתע הפיטבול על הכלב, נעץ את שיניו בגופו ונעל אותן בעוצמה כשהוא מסב לו חתכים עמוקים ומסכן את חייו.
 

פ', גבר בריא גוף, ניסה להציל את הכלב הקטן וכמעט שילם בחייו. "אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זה היה ילד קטן, אמא שלי או אדם מבוגר. כלב הפיטבול זינק על הכלב שלנו והחל לנשוך אותו באכזריות והכלב יילל מכאבים. תוך שניות החלטתי להיאבק בפיטבול כדי להניסו ולהציל את חיי הכלב של אמא.

הפיטבול החל לתקוף אותי ונשך אותי בכפות הידיים, אבל המשכתי להיאבק בו עד שברח", משחזר פ'. "זה כלב מסוכן שהסתובב חופשי, ללא מחסום או רצועה ובמזל גדול אני הייתי שם, כי בכל זאת אני לא אדם קטן. זו לא פעם ראשונה שהבחור שהכלב שלו, נותן לו להסתובב ככה. התרענו כבר כמה פעמים במשטרה, דיווחנו על הכלב הזה אבל לא עשו שום דבר. מה היו עושים עכשיו אם ילד או קשיש היו נופלים למפגש הזה עם הפיטבול? איך קורה שאדם כזה מחזיק כלב כזה כשכל השכונה מתלוננת?".
 
בעלת הכלב, ס' (שמה המלא שמור במערכת), רותחת מזעם. "זה היה נגמר ברצח של הכלב שלי. תראה את התמונות. מה הפיטבול עשה לו. אם הבן שלי לא היה במקום הוא היה הולך. אם זה היה מישהו אחר או אפילו אני, הסיפור היה שונה לחלוטין. התרענו כמה פעמים על השכן הזה ועל הכלב, אבל אף אחד במשטרה לא עשה שום דבר. הכלב שלי נזקק לניתוחים שעלו לי 10,000 שקל כדי להציל את חייו. איזה מסכן, כמה הוא סבל. אסור להחזיר לבחור הזה את הכלב, פשוט אסור".
 
הבעלים של הכלב נחקר במשטרה באזהרה בעקבות האירוע החמור, והמשטרה מתכוונת למצות עמו את הדין. מהמשטרה נמסר: "הוגשה תלונה ונסיבות האירוע נבדקות".