עבור אנשים שאוהבים שוקולד, אין דבר כזה יותר מדי, ויעד הנופש המושלם יהיה כזה שעשוי כולו מהממתק הפופולרי. אך עד שיפתחו אחד כזה, הם יאלצו להסתפק באופציות דומות, למשל כמו טיסה לגרמניה, שידועה כיצרנית מעולה של שוקולדים. למעשה, ביום שני האחרון אף נוצר שם רחוב שלם עשוי משוקולד, אם כי זה קרה ממש בטעות.



האירוע המשונה התרחש בשעות הערב בעיירה ורל במערב גרמניה, בשל דליפה במפעל השוקולד "דריימייסטר". על פי אתר החדשות בגרמנית, Soester Anzeiger, תקלה טכנית במכל אחסון גרמה לטון של שוקולד נוזלי להישפך לרחוב ולכסות את כולו. כ-25 כבאים הוזעקו למקום כדי לעזור להתמודד עם מקרה החירום הלא שגרתי הזה, ואלו כנראה התקשו מאוד להתאפק לא לאכול ממנו.



העובדה שהשוקולד התקשה, הפכה את המשימה לאתגר רציני ובמשך שעות הכבאים עמלו על הסרת השוקולד באמצעות אתי חפירה ומים חמים. לאחר מכן, צוות ניקוי עזר להיפטר משאריות השוקולד וניקה את הרחוב כך שלא יישאר אף זכר לתקלה המתוקה. במשך כל בזמן הזה, הרחוב נסגר לתנועה, ולא נפתח שוב עד שהיה נקי לחלוטין ובטוח לנסיעה.

מנהל החברה, מרקוס לאקי, אמר בהצהרה רשמית שאם התקלה הייתה מתרחשת בחג המולד, זה היה בגדר "קטסטרופה". הוא הרגיע את הציבור ואמר שכעת הכל בסדר והמפעל חזר לפעול כסדרו. "זה היה דבר קטן בלבד, לא נגרם נזק רציני", הוסיף.