מדוע המשטרה חוסכת פרטים פתולוגיים ממשפחתה של מזל הדדי ז"ל, מנהלת החשבונות של לב לבייב? הדדי, לכאורה, קפצה אל מותה לאחר שנחקרה בפרשה הקשורה לבעל ההון החשוד בהברחת יהלומים, אך נסיבות מותה טרם ברורות לבעלה ולילדיה, מכיוון שטרם התבצעה נתיחה שלאחר המוות לגופתה. בראיון בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, סיפר היום (רביעי) בעלה, קובי הדדי, על הפרטים שנחסכו ממנו: "אמרו לי שכשאקום מהשבעה כבר יהיו תשובות לכל השאלות. אז אמרו".



הדדי התייחס לעובדה שלא קיבל אף פנייה רשמית מהמשטרה, על אף ההבטחות: "עברו כבר שבועיים מאז שקמתי מהשבעה וכל שנאמר לי זה שהנושא בחקירה. או שהתיק הזה יושב בצד ומחכים שהזעם של הציבור יעבור, או שבאמת חוקרים. את התשובה אדע אחרי שנשמע את המסקנה שיגיעו אליה. קשה מאוד לילדים. עברו כבר שלושה שבועות ויום והכל עדיין בערפל. זה הזוי".



סיבת המוות לא צוינה במסמך של המכון הפתולוגי


במסמך של המכון הפתולוגי באבו כביר, תחת סעיף "סיבת המוות" לא נכתב דבר, ציינה חסון. הדדי הוסיף: "זיהיתי את הגופה באותו יום, למחרת הוזמנתי לחקירה והתייחסו לזה כאילו היא התאבדה. אני עצרתי אותם התחלתי להסביר שצריך לבצע נתיחה. חתמתי על מסמך לנתיחה אך משום מה מישהו במכון עמד על כך שלא צריך נתיחה. זה היה מוזר מאוד. אמרו שאין פצע של ירייה או דקירה אז לא צריך. זה נשמע לי קצת לא נורמאלי".



כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שבעלה של הדדי טוען שלדעתו לא מדובר במקרה של התאבדות: "היא מפחדת מעצמה. אין מצב שהיא עלתה לאיפה שאמרו לי שהיא עלתה. אמרתי למשטרה שהאישה הזו לא יכולה לעשות את זה".