אנשים שנשואים הרבה זמן אמורים לדעת האחד על השנייה הכל, אפילו את הסודות הכמוסים והמביכים ביותר שלהם. אבל במציאות זה לא תמיד המצב, וכך קורה שזוגות רבים מגלים יום אחד שהם לא באמת הכירו את בכיר ליבם כפי שחשבו. כך בדיוק קרה לאישה מאוסטרליה, שאחרי 15 שנות נישואים נחרדה לגלות על ההרגל המגונה של בעלה



בפוסט שהעלתה לאתר ההורות האוסטרלי Kidspot, כתבה ליז (שם בדוי), על היום ששינה את חייה ופירק את הנישואים שלה. כמו בכל שבוע, היא תכננה לקחת את שני הבנים שלהם לאימון כדורגל, ושאלה את בעלה ג'ייסון אם ירצה לבוא. הוא הסביר שעליו לבצע שיחות ועידה לחו"ל במסגרת עבודתו, ולכן השלושה יאלצו ללכת בלעדיו. "הכנסתי את הילדים למכונית ועמדתי לצאת מהחניה, כשלפתע הבנתי ששכחתי משהו", כתבה. "אז נכנסתי חזרה הביתה, זה היה בסך הכל כמה דקות אחרי שיצאנו מהבית".



ליז הסבירה שיש להם "חדר סרטים", בו המשפחה משתמשת כדי לצפות יחד בסרטי קולנוע מידי פעם, שם גם תפסה את ג'ייסון על חם. "נכנסתי הביתה וצעקתי לג'ייסון שחזרתי לרגע, אבל לא קיבלתי תשובה. חשבתי שאולי הוא באמצע שיחת הוועידה, אבל אז שמעתי קולות משונים מחדר הסרטים", הסבירה. "הדלת הייתה פתוחה חלקית ומה שראיתי זעזע אותי. הוא ישב על הספה עירום לחלוטין, וצפה בסרט פורנו שכלל נשים צעירות לבושות במדי בית ספר חושפניים. צעקתי באימה וקראתי לו 'חזיר מגעיל'".



ברגע הזה הבנתי שהוא חייב לעזוב סופית". אילוסטרציה: אינגאימג"
ברגע הזה הבנתי שהוא חייב לעזוב סופית". אילוסטרציה: אינגאימג"



היא הודתה שכבר זמן רב הרגישה שמשהו לא בסדר בנישואים שלהם, ואפילו השתכנעה כבר שג'ייסון מנהל רומן. אבל בכל החלומות הפרועים ביותר שלה, לא תיארה לעצמה שזה מה שהוא מסתיר ממנה. לדבריה, באותו היום היא דרשה ממנו לעזוב את הבית וכך הוא עשה. בהמשך, השניים דיברו והוא הודה שהוא "צופה בפורנו כשלוש שעות מידי יום", והבטיח ללכת לטיפול עבור זה.



כשהיא נואשת לא לפרק את המשפחה, ליז הסכימה שג'ייסון יחזור, אבל מיד התחרטה על זה. זמן לא רב לאחר מכן, ליז יצאה יום אחד מהבית לזמן מה לבקר את אחותה, והשאירה את ג'ייסון להשגיח על הילדים. "חשבתי שאוכל להשאיר אותו לבד איתם, אבל טעיתי", כתבה ליז. "הילדים שיחקו בחדר שלהם, אבל איפה היה אביהם? כן, הוא צפה בפורנו בחדר הסרטים. ברגע הזה הבנתי שהוא חייב לעזוב סופית".

השניים התגרשו, וליז קיבלה בעלות מלאה על הבית ומשמורת על הילדים. היא גילתה שג'ייסון המשיך הלאה בחייו יחסית מהר, ולא יכלה שלא לתהות: "זמן לא רב לאחר שהתגרשנו כבר הייתה לו חברה. אני תוהה אם היא יודעת על ההתמכרות שלו? או שאולי פשוט לא אכפת לה".