כבכל שנה, ארה"ב נכנסת ממש עכשיו לתקופת השיא של ההזמנות מהאינטרנט, לרגל חג המולד שהוא החג החשוב ביותר שלה וגם המסחרי ביותר. כמובן שלצד העלייה בהזמנות, חלה במקביל גם עלייה חדה במקרי הגניבות של החבילות שמגיעות בדואר. מאחר ואלו מונחות בידי שליחים על מרפסות הבתים, זה הופך אותן למטרה נוחה עבור אנשים שלא ממש רוצים לשלם על הזמנות מהאינטרנט. 

אבל בעוד ברוב המקרים הגנבים הם אנושיים, אישה מאינדיאנה נדהמה לגלות מי הגנב הסדרתי שלא מפסיק לקחת לה את החבילות מהמרפסת. האישה, שביקשה להישאר אלמונית, סיפרה לכלי התקשורת בארה"ב שכבר תקופה ארוכה היא מוצאת את החבילות שלה הרוסות וזרוקות על הדשא. בהתחלה, היא חשבה שאולי מדובר בשליח שמתרשל בתפקידו ופשוט זורק את החבילות לחצר שלה, דבר שקורה ללא מעט אנשים.
 

הגנב החמוד בפעולה. צילום מסך
הגנב החמוד בפעולה. צילום מסך



אבל אז יום אחד היא הסתכלה בסרטון של מצלמות האבטחה, אחרי שעוד חבילה לא הושארה במרפסת, והבינה מה באמת קורה להן. כפי שניתן לראות מהתיעוד המשעשע, לברדור לבן ושמח מגיע למרפסת, לוקח את החבילה בפיו ונמלט מהמקום. האישה זיהתה אותו ככלב החמוד של השכנים, ובהמשך מצאה את החבילה על הדשא של ביתה. לדבריה, החבילה הייתה לעוסה והרוסה, אבל התוכן לא נפגע כלל. היא העלתה את הסרטון החביב לפייסבוק שלה וכתבה: "תפסנו את הגנב שלנו על חם".

נוכל רק לקוות שהכלב החמוד לא ייענש, והרי הוא לא התכוון להזיק, אלא רק רצה לשחק עם הקופסה.