במסגרת תפקידם, שירותי כבאות מתמודדים עם המון סיטואציות לא שגרתיות, אבל יש דברים שמתרחשים בעולם הזה שיכולים להפתיע אפילו אותם. בשבוע שעבר למשל, כבאים שהגיעו לבית בוער בפרבר ליד יוסטון, טקסס, היו מופתעים לגלות שהקורבנות שהם צריכים לחלץ הם נחשים ענקיים ולטאות.



לפי שירותי הכבאות Caney Creek Fire & Rescue, השריפה פרצה כשהבעלים לא היו בבית, כנראה בגלל שרשרת נורות על עץ חג מולד שהושארו דלוקות. שני כלבים שהיו בבית הצליחו להימלט בזמן, אבל הזוחלים האומללים, שכללו מעל 100 נחשים ולטאות, היו בתוך כלובים ואקווריומים ולא היו מסוגלים לברוח.



"אני לא בטוח כמה לטאות מצאנו, אבל הנחשים היו גדולים מספיק כדי לגרום התקף לב לכל מי שנכנס לבית הבוער", הסביר מפקד שירותי הכבאות. ריימונד פלאנלי  ל-CNN. הוא הוסיף שהנחשים לא היו ארסיים, וביניהם היו מספר פיתונים באורך של כשני מטרים, וכן נחשי בואה קונסטריקטור (נחשי בריח). בעזרת הבעלים, שמיהרו חזרה הביתה, הכבאים הצליחו להציל את רוב הזוחלים, ואלו הועברו זמנית למכלאה מקומית לבעלי חיים.

הבית אומנם ספג נזק רב והרבה רכוש נהרס, אבל הבעלים שמחו שלפחות מרבית חיות המחמד שלהם חולצו בשלום. "הם לא ממש רצו להסביר למה יש להם כל כך הרבה נחשים ולטאות", סיפר פלאנלי. "למעשה, הם אמרו לנו שהנחשים לא אוהבים אנשים במדים. אבל ככבאים, אנחנו נעשה הכל כדי לעזור לכל אחד".