התובע המיוחד רוברט מולר, החוקר את מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות ב-2016, מתכנן להתחיל לפרסם מידע הנוגע לניסיונות של מדינות במזרח התיכון להתערב בפוליטיקה האמריקאית. לפי דיווח היום (חמישי) ב"דיילי ביסט", שלושה מקורות מסרו כי תובעים בצוותו של מולר יתחילו לפרט במסמכים לבתי המשפט כיצד מדינות זרות, בייחוד במזרח התיכון, ניסו להשפיע על ממשל טראמפ. 
האתר מדווח כי בכך החקירה, שנועדה במקור לחקור את ההתערבות הרוסית בבחירות, תהפוך לגלובלית. התובע לשעבר הארי ליטמן אמר לאתר החדשות כי הראיות שטרם פורסמו עשויות להפתיע במימדיהן את המומחים האמריקאים. "אני מעריך שמה למולר יש עד כה יתגלה כדי עשיר ומפורט ויותר ממה שציפינו לו", אמר ליטמן. "זה יכול להתגלות כחלק עשיר מהסיפור הכולל".
לפי הדיווח, עדים הקשורים לקמפיין הבחירות של טראמפ תושאלו על ידי צוות התובע המיוחד על שיחותיהם עם אישים מישראל, סעודיה ואיחוד האמירויות. חלק מהשיחות עסקו בשיתוף פעולה להפלת המשטר באיראן.

חוסיין עיביש, מומחה מהמפרץ, אמר לאתר כי לא ברור אם צוותו של מולר יפרט פעילות זרה שיוצאת מגדר המקובל בוושינגטון. "חלק מהדמויות המעורבות הן לא נעימות", אמר עיביש. "אך ממשלות מתעסקות עם כל מיני סוגים של אנשים כל הזמן. זה אפשרי להטיל ספק בחלק מהקשרים האלה, אבל לא באמת אפשרי להטיל ספק בזכותה של ממשלה לדון עם אנשי צללים שסוחרים בהשפעה ובגישה".