יועציו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, העלו בפניו את האפשרות למנות את חתנו והיועץ הבכיר שלו, ג'ארד קושנר, ששימש בין היתר גם כשליח האמריקאי למזרח התיכון, לתפקיד ראש סגל הבית הלבן. כך, על פי דיווח שמסרו לרויטרס שני מקורות בכירים. אחד המקורות ציין כי קושנר אינו נוטה לקבל את התפקיד.

כזכור, טראמפ הודיע מוקדם יותר השבוע כי ג'ון קלי, ראש סגל הבית הלבן הנוכחי, צפוי לפרוש מתפקידו עד סוף השנה. על פי הדיווחים בארה"ב, סיום הכהונה מגיע על רקע מתחים עם הנשיא ועימותים עם דמויות מפתח אחרות. טראמפ הכחיש את הדיווחים האלו וטען כי קלי הוא "בחור נהדר". 
על פי הדיווח ברויטרס, שמו של קושנר לתפקיד עלה בעקבות מספר הצלחות שהשיג, בין היתר במשא ומתן על הסכם סחר חדש עם מקסיקו וקנדה ועל קידום חקיקת הרפורמה בבתי הכלא. דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, טענה כי היא אינה יודעת האם מועמדותו של קושנר לתפקיד עלתה לדיון, אולם אמרה כי "כפי שכולנו מכירים אותו כאן, הוא יהיה נהדר בכל תפקיד שהנשיא יבקש ממנו למלא".

קושנר, כאמור, אינו שש למלא את התפקיד אותו מייעדים לו על פי הדיווחים. "כרגע הוא מרוצה בתפקידו הנוכחי ולא מעוניין לעזוב", אמר המקור לרויטרס. "אבל כולם יודעים שראש הסגל הבא יהיה צריך להיות מישהו שיש לו מערכת יחסים טובה עם הנשיא". מקור אחר אמר לרויטרס כי בחירה בקושנר חשובה ליציבות, וכי זו הדרך הבטוחה ביותר להבטיח כי תפקיד ראש הסגל לא ישתנה שוב בשנתיים הקרובות.