שבת של אלימות: שני מקרים קשים של אלימות התרחשו במהלך היממה האחרונה, בהם נהרג אדם אחד ושניים נפצעו קשה. באירוע הראשון שאירע אמש, נורה למוות אשרף אבו קאעוד, תושב יפו בן 43. באירוע הירי נפצע אדם נוסף באורח בינוני. קאעוד נורה בראשו מטווח קצר, ונפצע באורח קשה ביותר. כוחות מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים וולפסון, שם מאוחר יותר נקבע מותו.



במשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע כשהרקע לאירוע הינו פלילי. גורמים במשטרה מעריכים כי למרות שהקורבן היה מוכר למשטרה, אין מדובר באירוע על רקע סכסוכים בין חמולות או יריבות בן משפחות אלא סכסוך נקודתי שבעטיו חוסל.

יש לציין
 כי בשנה האחרונה הפכה יפו לגזרה החמה ביותר שעה שברחובותיה נרשמו לא מעט אירועי רצח ואירועים אלימים נוספים, כשבכללם לפני כחודשיים רצח נאדר שקרא, שנורה ברחוב עבד אל גני ביפו, ועוד קודם לכן רצח פאדיה קדיס על ידי בן זוגה של בתה, שהיתה מעורבת בתכנון הרצח בחודש יוני האחרון. בנוסף, רצח סמר חטיב, שנורתה למוות חודש קודם לכן, ורצח האחיות נורית וחיאת מאלוק שנדקרו למוות בדירתן וכן מספר אירועים חמורים נוספים שגבו מחיר של פצועים קשה.

התושבים ביפו כבר השמיעו את טענותיהם והבהירו כי הם חוששים לחייהם. "אין הבחנה כשיורים על מנת לרצוח מישהו, גם אזרחים חפים מפשע שלא קשורים לסכסוכים משלמים מחיר כבד ויש כאן יותר מדי מקרים קשים בשנה האחרונה. המשטרה חייבת לעשות סוף לאלימות הגואה ברחובות".

במקרה נוסף, צעיר בן 25 נפצע קשה מפציעה חודרת בפלג גופו העליון, ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. במשטרה מחפשים אחר זירת האירוע. בשלב זה הערכה היא כי הצעיר נפצע במסגרת קטטה, אומנם לא ידוע מהו מקום הקטטה שכן הצעיר נמצא מוטל ברחוב. חוקרים ממשיכים במסגרת פעילות מודיעינית שמסתייעת בין היתר באמצעים טכנולוגיים ומצלמות אבטחה המצויות בסביבה.