בזמן שבישראל ממתנים כבר לגשם אמיתי, בכביש מהיר בניו ג'רזי חוו לאחרונה ממטרים לא צפויים של מזומנים, אשר גרמו להרבה בלגן. האירוע המוזר התרחש היום חמישי האחרון בעיר איסט רת'רפורד, לאחר ששתי שקיות שהכילו מאות אלפי דולרים נפלו ממשאית, נפתחו והתפזרו לאורך הכביש. למרבה האבסורד, המשאית שייכת לחברת אבטחה, ולמרות שהייתה משוריינת, חוותה כשלים מאוד בסיסיים.


על פי הדיווחים בכלי התקשורת, דלתות המשאית לא היו סגורות כהלכה ונפתחו במהלך הנסיעה. כמו כן, תאמינו או לא, גם השקיות לא היו סגורות היטב, וכשהן נפלו מהמשאית כל תכולתן - אחת הכילה 140,000 דולרים והשנייה 370,000 דולרים - התפזרה מיד. נהגים רבים שהבחינו במתרחש מיהרו לצאת מהמכוניות ונטשו אותן באמצע הכביש, במטרה לעזור לאסוף את הכסף. המעשה הפזיז הזה הוביל מיד לרצף של תאונות במקום, ונהגים רבים התקשרו למשטרה לדווח על האירוע.

סך הכל, נאספו מהכביש כ-205,375 דולרים, ובהמשך חמישה נהגים הגיעו למשטרה עם כסף שמצאו, שהסתכם לכדי 11,090 דולרים. יחד עם זאת, על פי משטרת איסט רת'רפורד, 293,535 דולרים עדיין חסרים. במשטרה מבקשים מכל מי שלקח לעצמו כסף להחזיר אותו, תוך הבטחה שלא יינתנו עונשים. "מדובר בגניבה של רכוש שאבד", הסביר מפקד המשטרה, מייק גיאנסקספרו, "אבל אנחנו לא מעוניינים להעניש אף אחד, אנחנו רק רוצים להחזיר את הכסף לבעליו". 



יעכיעכע