כשלוש שנים מאז הופעתה הראשונה בישראל, חוזרת להקת בון ג'ובי לישראל, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש והמצליח, This House Is Not For Sale, שייחתם בפארק הירקון בתל אביב ב־25 ביולי 2019. האחראים על הבאת הלהקה הם לייב ניישן ישראל־בלוסטון גרופ, של שי מור יוסף וגיא בסר.



להקת בון ג'ובי, הקרויה על שם סולנה ג'ון בון ג'ובי, נוסדה בניו ג'רזי ב־1983 ונחשבת לאחת מלהקות הרוק המשפיעות, המצליחות ועטורות הפרסים בכל הזמנים, עם 13 אלבומי אולפן, שישה אוספים ושלושה אלבומי הופעה חיה. סיבוב ההופעות הנוכחי, שהתחיל באמריקה, עבר לאסיה ולאוסטרליה ויסתיים באירופה, מלווה את צאת אלבומה האחרון של הלהקה This House Is Not For Sale, שדורג במקום הראשון במצעד הפזמונים האמריקאי "בילבורד" השנה, למרות שיצא לפני שנתיים.

בון ג'ובי בישראל


ג'ון, מה החוויה שנחרטה בזיכרונך מההופעה של הלהקה בישראל?
"זה היה מרגש להופיע בתל אביב בפעם הראשונה. אני זוכר כמה עפתי מהאנרגיות של המעריצים. זה היה גם מופע מאוד חשוב עבור דיוויד (דיוויד בריאן, קלידן הלהקה - ד"פ). אני זוכר במיוחד מאותה הופעה שיר מרגש שהקדשנו לאביו".



מה הסוד שלך שמאפשר לך להיות כבר 35 שנה רצוף על הבמה?
"אני לא יודע אם יש סוד, אבל אם יש, אני ממליץ לך לשאול את מיק ג'אגר או את פול מקרטני איך הם עדיין עושים זאת. מה שאני כן יכול להגיד לך זה שזאת ברכה להיות במקום שאני נמצא בו כרגע, להיות מסוגל להופיע עם השירים שכתבתי בפני קהל במעריצים – זה תענוג עילאי. האנרגיה שהמעריצים מביאים איתם להופעות ממלאות אותי על הבמה".



מכירת הכרטיסים תחל היום (17 בדצמבר) ב־18:00 באתר טיקטמסטר ישראלי. המחירים נעים בין 335 שקלים לדשא, 855 שקלים לגולדן רינג ועד 955 שקלים למתחם ה־VIP.