צוות בית המלוכה מכנה את הדוכס והדוכסית מסאסקס, הלוא הם הנסיך הארי ומייגן מרקל, "צ'נדלר ומוניקה" (דמויות מהסדרה "חברים"), בגלל שמרקל היא "שתלטנית ומתנהגת כמו בוס", בדומה ל"מוניקה", והנסיך הארי "כנוע כמו צ'נדלר", כך סיפרו היום (שני) מקורות בארמון המלוכה ל"סאן" הבריטי.



הכינויים הוצמדו לזוג לאור הדימיון של תכונות האופי של הזוג המלכותי, בעיקר אלה של מרקל, לדמויות הטלוויזיוניות מהסדרה האמריקאית, בה מככבים בין היתר מת'יו פרי וקורטני קוקס, שאמנם ירדה מן המסך, אך היא ממשיכה להיות משודרת בשידורים חוזרים בערוצים רבים בכל רחבי העולם, ועודנה פופולרית.



הכינויים הגיעו בעקבות שמועות שטענו כי שמייגן היא אישה שקשה להתמודד איתה. הנסיך הארי קיבל את הכינוי "צ'נדלר" לאור "כניעתו" בפני מרקל, בדומה ל"בן דמותו" הטלוויזיוני.



כזכור, המזכירה והעוזרת האישית של מרקל התפטרו מתפקידן לאחרונה, ככל הנראה בשל יחסה הנוקשה של הדוכסית אליהן, ובנוסף שמועות רבות בדבר היחסים העכורים בין מרקל לקייט מידלטון, רעייתו של הנסיך וויליאם, צצות כפטריות אחרי הגשם.



שמועות אלה צברו תאוצה לאחרונה, לאחר שמקורות בארמון דיווחו כי הזוג צפוי לעזוב את ארמון קנזינגטון, בו הוא מתגורר בסמוך לוויליאם וקייט, ולעבור לטירת ווינדזור. כמו כן, הארי ומייגן בחרו להיעדר מתמונת חג המולד המשפחתית המסורתית וסירבו להזמנתם של וויליאם וקייט לבלות עימם את החג, ואם זה לא מספיק, היחסים המתוחים של מרקל עם אביה ואחותה, שידעו עליות ומורדות, בוודאי שאינם מוסיפים לדיעה הקולקטיבית הלא ממש חיובית על הדוכסית.



.