אשת הטלוויזיה והעיתונאית צופית גרנט הייתה חברתה של רונה רמון, אלמנתו של טייס החלל אילן רמון שנהרג בתאונה טראגית, ואמו של הטייס אסף רמון שנהרג בהתרסקות מטוס, שהלכה הערב (שני) לעולמה לאחר התמודדות עם מחלה קשה. גרנט עלתה הערב לשידור בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM וסיפרה על האשה מעוררת ההשראה: "זה מזעזע, פשוט נורא, מה אפשר להגיד. רונה לא היתה אישה רגילה, היא היתה גדולה מהחיים, משפחה יוצאת דופן, אבל היא עצמה היתה כמו מנוע של פרארי, כל כך חדה, כל כך חיובית. היא אישה מאוד חיובית, מאוד אינטימית, אבל קיוויתי שהיא תביא בשורה אחרת גם למחלה הארורה הזאת".



כמה זמן היא היתה מודעת למצבה
"לא יודעת לענות על זה, היא יודעת הרבה זמן על מצבה, פחות העניין לדבר על זה. איבדנו אישה שצריכה להפוך לאיזה מודל של התמודדות עם כאב, עם שכול, עם מינוף לטובת חינוך. הילדים שלנו קשורים, כי אנחנו שכנות. ואוו, היינו ביחד במלכת המדבר לפני כמה שנים".



רונה רמון. צלם : מרק ישראל סלם
רונה רמון. צלם : מרק ישראל סלם



"זה העולם, ככה הוא מתנהל, אנחנו צריכים רק לבחור את הדרך", הוסיפה גרנט. "היא בחרה בחיים פעם אחר פעם, בחיוך, בהומור, בתמיכה. תמיד עשתה מסיבות ביום העצמאות, היא היתה כל כך גדולה מהחיים, את ההשתתפות בצער שלה. אני יודעת שעשו מלחמת עולם נגד המחלה, עם החברות הטובות שלה, עם קסם אינסופי".