אם יבדקו מי הם הלקוחות הנאמנים ביותר של רשתות הג'אנק פוד, סביר להניח שימצאו שאלו הם צרכני הסמים הקלים. אחרי הכל, גראס ידוע כסם שמעורר בקרב משתמשיו רעב כבד, או כפי שמכנים זאת בימינו "מאנצ'יס". בעוד זה לא מפריע לאותן רשתות להתפרנס מה"מאנצ'יס", זה סיפור אחר לגמרי אם מישהו ינסה לשלם להן באמצעות מה שגרם לכך.

השבוע צעיר מפלורידה למד בדרך הקשה שזה לא משהו שמותר לעשות, כשנעצר כשניסה לשלם על ארוחה במקדונלדס עם גראס. הצעיר, אנתוני גלאגר בן ה-23, הזמין אוכל מהדרייב-ת'רו של רשת המזון המהיר, וכשהגיע שלב התשלום שלף שקית של הסם, וביקש לשלם באמצעותה על ההזמנה. על פי משטרת פורט סנט לוסי, העובד שלקח את הזמנתו של גלאגר סירב בכל תוקף לעסקת החליפין הזו, ולא התפתה לרגע.

העובד התקשר מיד למשטרה, אבל עד שהשוטרים הגיעו גלאגר כבר עזב את המקום. לפי פוסט עמוד הפייסבוק של המשטרה, הוא כנראה היה ממש רעב, שכן "הוא חזר למקדונלדס זמן קצר לאחר מכן". כשהשוטרים החלו לתחקר אותו הם "הריחו מיד ריח חזק מאוד של מריחואנה עולה ממכוניתו". בנוסף, הם הבחינו בכך שהדיבור שלו היה לא ברור, תנועותיו איטיות ואישוניו היו מורחבים.

כשהם שאלו אותו על התקרית הקודמת, גלאגר הסביר שניסה לשלם על ההזמנה עם גראס כ"בדיחה". זה כנראה לא ממש הצחיק את השוטרים, שכן הם הורו לו להיכנס למושב האחורי של הניידת ולקחו אותו למעצר. כאשר הסבירו לו שהוא נעצר באשמת החזקת סמים ונהיגה תחת השפעה, גלאגר חשב שהכוונה לאלכוהול וענה רק "אבל אני לא שיכור".  

למרות התנהלותו הסטלנית של גלאגר, מחיפוש במכוניתו השוטרים מצאו רק שקית עם פחות מ-20 גרמים של גראס. מלבד זאת, הם מצאו במכוניתו המון שאריות של ג'אנק פוד מהזמנות קודמות.