מוחמד לבאבידי הוא החשוד ברצח אשתו, אימאן עווד בת ה-29, בביתם בעכו לפני שבוע, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. מוקדם יותר היום, בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו בשמונה ימים נוספים. כזכור, הוא עוכב לחקירה לאחר מציאת גופתה של האישה, שנדקרה למוות בבית ברחוב הרצוג בעכו. לאחר מספר שעות חקירה, הוא נעצר. נסיבות האירוע הטרגי נמצאות בחקירת משטרה אך סוברים כי העובדה שהוא שהה בדירה באותה עת הופכת אותו לחשוד מרכזי ברצח. 

עווד, כאמור, נמצאה במצב אנוש בדירתה בעיר. גורמי הרפואה ביצעו בה ניסיונות החייאה, עד לשלב בו נאלצו לקבוע את מותה. מעדויות השכנים עולה כי הבעל ירד במדרגות וצעק "רצחו את אשתי, רצחו את אימאן". הוא טען כי הגיע הביתה ומצא אותה כשהיא דקורה וללא רוח חיים. נציין כי הנרצחת נשואה בשנית. 
עד היום, נרצחו כ-25 נשים בישראל מתחילת השנה. רק בתחילת החודש התקיים ברחבי הארץ יום מחאה נגד אוזלת ידן של הממשלה ומערכת אכיפת החוק במיגור האלימות כלפי נשים, שהסתיים בעצרת מרכזית בכיכר רבין. במטה המאבק הבהירו כי "מטרת העל היא להביא לכך שחיי נשים, בכל היבט, יפסיקו להיות בתחתית סדר העדיפויות של הממשלה. אנחנו 51% מהאוכלוסייה, ולא יכול להיות שאנחנו צריכות להתחנן ל־250 מיליון שקל, שהממשלה קבעה כסכום הנדרש לתכנית חירום שתתפרס על פני חמש שנים, כדי שנשים תפסקנה להירצח.