בעקבות ההודעה על החרם שארגנה חברת Airbnb על דירות ביהודה ושומרון, והסערה שהתעוררה סביב נושא החרם על ההתנחלויות, הרשי לנדאו, יזם ומנהל האתר Koshnb אמר: "דו שיח ומגעים בין ישראל לנציגי Airbnb רק מחזק ומעודד אותם להמשיך בחרם שלהם נגד השכרת דירות ביהודה ושומרון", כך טען. החברה מציעה דירות נופש להשכרה ליהודים ברחבי העולם, מיוחד ביהודה ושומרון. "האתר שלנו נוסד מלכתחילה כתגובה להחלטת Airbnb שלא לפרסם דירות להשכרה בתחומי יהודה ושומרון. "המסר שלנו הוא חרם נגד החרם של Airbnb", הוסיף.



לנדאו תקף את שר התיירות יריב לוין על מדיניות הפיוס שלו כלפי אפליקציית התיירות. "השר לוין ושאר שרי הימין כלל לא פנו אלינו ולא עודדו אותנו. במקום הם מעודדים חשיפה חיובית ל-Airbnb. הוא משקר לציבור בפעילות שלו לכאילו הסדר איתם - זה ארגון שהתגלה כאנטי ישראל". לדברי לנדאו, מספר הנרשמים לאתר, אלה שמבקשים דירות ואלה שמציעים דירות, כבר הגיע ל-18 אלף משתמשים. כבר נרשמו מאות הצעות לדירות להשכרה במדינות שונות ברחבי העולם, כולל דרום אפריקה, רוסיה, אוסטרליה, קנדה וארה"ב.



כזכור, לנדאו הוא יהודי תושב ניו יורק, איש עסקים המתעסק בעיקר בתחום הנדל"ן, יזם את הרעיון של האתר החדש כבר לפני שנה וחצי. לנדאו הוא גם מעורב ותומך בפעילות של עמותות למען חיילים בודדים בצה"ל, ובעקבות החרם שהוכרז נגד דירות נופש ביהודה ושומרון, החליט להאיץ ולזרז את הפעלת האתר. לנדאו גייס צוות מומחים בניהולו של צבי אורנשטיין, הפועל ממשרד בישראל.