זה לא חדש שהרבה אנשים מגלים שבגדו בהם, אבל הדרכים בהן הם בוחרים להתמודד עם זה, הן מגוונות ומשתנות מאדם לאדם. עבור טיאנה פראה מיוסטון, טקסס, הדרך המושלמת לחגוג הייתה באמצעות שיימינג לבן הזוג הבוגדני, שנזרק מול כל החברים ביום הולדתה. למרבה המזל, היא אפילו לא הייתה צריכה לבקש, וכמעט כל מי שנכח במסיבת יום הולדתה ה-21 שלף מייד את הנייד וצילם את האירוע. 

בסרטון שטיאנה העלתה לטוויטר, ניתן לראות אותה מרימה שוטים של טקילה עם כל שמי שהגיע למסיבה, כדי לחגוג את העובדה שהיא הגיעה לגיל שבו אפשר להתחיל לשתות. אבל מה שהנוכחים לא ידעו, בייחוד בן הזוג סנטוס, הוא שטינה עומדת לחגוג משהו נוסף.


"אני רוצה להודות לסנטוס, על שגרם לי להבין שמגיע לי הרבה יותר", אמרה טיאנה לחברים ההמומים שעוד לא הבינו למה היא מתכוונת. "כל מי שנמצא כאן יודע שניסית לשכב עם מישהי אחרת. כולנו ראינו את צילומי המסך, שלחת לה הודעות וסרטונים מיניים. אפילו שלחת לה תמונה ששלחת גם לי באותו היום". 
 
בשלב זה, אחיה של טיאנה נותן לחבר הבוגדני תיק בו נמצאים כל החפצים שלו, ומסמן לו שהגיע הזמן ללכת. "למקרה שלא הבנת עדיין, זה נגמר בינינו. עכשיו תסתלק מכאן", אמרה טיאנה לסיכום, וכל הנוכחים בחדר הריעו לה. 
 
רווקה ומוכנה להכיר גבר ראוי. צילום: טוויטר
רווקה ומוכנה להכיר גבר ראוי. צילום: טוויטר

מאז פורסם הסרטון, הוא הפך ויראלי וטיאנה הפכה לגיבורת השעה. במקביל, היא גם העלתה תמונות שלה לטוויטר, וכתבה שהיא רווקה ומוכנה להכיר גברים ראויים. נכון לעכשיו, יש לה שורה ארוכה מאוד של מחזרים שמיהרו להגיב לה, והיא תצטרך רק לבדוק ולבחור מי מהם ראוי יותר מהחבר הקודם.