עוד סוף שבוע מגיע ואתם יוצאים עם החבר'ה לפאב מגניב. לפתע, אתם שמים לב למישהו או מישהי שמוצאים חן בעיניכם, אבל הם נראים מבוגרים מכם. מה תעשו? האם תוותרו מראש בגלל שהם לא בגילכם? או שתתעלמו מהמרכיב הביולוגי ותלכו על זה? בכל הקשור לגילאים, יש לא מעט אנשים שירתעו מהמחשבה של לצאת עם מישהו שגדול מהם, בעוד אחרים דווקא נמשכים רק למבוגרים.



אחד מהם הוא צעיר בן 22 מבריטניה, שהחל לנהל רומן עם אישה מבוגרת, אך הופתע כשחשפה בפניו את גילה האמיתי. הצעיר האלמוני, הודה שתמיד נמשך לנשים שגדולות ממנו בעשור או שניים, ומתחיל רק איתן כשהוא יוצא לבלות עם חברים. לפני מספר חודשים הוא עזב לראשונה את בית הוריו ועבר לגור לבד, אז גם החל הרומן המאוד משונה שלו.



לדבריו, כשרק הגיע לדירה לא ידע מתי אמורים להוציא את פחי המחזור, לכן דפק על דלת אחד השכנים כדי לשאול אותם על כך. מי שפתחה לו את הדלת הייתה אישה שהוא הניח שהיא כבת 40 פלוס, בדיוק מסוג הנשים שהוא נמשך אליהן. "התחלנו לדבר על כל מיני דברים ואז היא הזמינה אותי פנימה לקפה", הסביר הצעיר ל"סאן" הבריטי. "היא אמרה לי שבעלה לא בבית הרבה והיא בודדה".

 
הסקס איתה מדהים, אבל פער הגילאים מפריע. אילוסטרציה: פיסאביי
הסקס איתה מדהים, אבל פער הגילאים מפריע. אילוסטרציה: פיסאביי


לאחר מכן היא שאלה אותו אם יש לו חברה, "אך לפני שהספקתי לענות, היא עברה לשבת לידי והתחילה לנשק אותי. הפשטנו האחד את השנייה ועשינו סקס סוער על השטיח. היא אמרה שאני לא צריך לדאוג, כי בעלה לא יחזור עד מאוחר". אבל זה לא נגמר בזה, ולמחרת "היא דפקה על הדלת שלי, ועשינו סקס בזמן שבעלה יצא לבלות בפאב".

זה היה תחילתו של רומן אסור, שנמשך שבועות רבים. "אחר כך המשכנו להיפגש מידי פעם בשביל סקס. לפעמים גם נשארתי אצלה בלילה כי בעלה בנסיעות", הסביר. למרות גילה, לדבריו היא טובה במיטה מרוב הנשים איתן היה: "זה הסקס הכי טוב שהיה לי. היא מוכנה להתנסות בהכל".

במשך זמן מה הכל התנהל על מי מנוחות, עד ששלושה חודשים לאחר שהחל הרומן היא סיפרה לו שהיא בת 57. "הייתי המום כי היא נראית הרבה יותר צעירה. חשבתי שהיא בשנות הארבעים שלה", סיפר הצעיר. "העובדה שהיא נשואה לא מטרידה אותי. מה שמפריע לי זה פער הגילאים. אחרי ששכבנו שוב הבנתי שעשיתי סקס עם מישהי בגיל של סבתא שלי". הוא הוסיף שהוא עוד לא החליט מה לעשות לגבי זה, שכן הוא נהנה מהקשר אבל מתבייש בזה שהוא עושה סקס עם אישה מאוד מבוגרת.