תושב אחד היישובים בשרון כבן 30 נעצר בחשד שהציץ באופן סדרתי לחדריהן של נשים באותו יישוב שבו הוא מתגורר בו בזמן שהוא מבצע מעשה מגונה. בסיום חקירתו שוחרר החשוד בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית מלא והרחקה מהיישוב שבו הוא מתגורר. לפני יומיים התקבלה במשטרה תלונה מתושבת אותו ישוב באזור השרון ולדבריה היא זיהתה גבר המציץ אל תוך ביתה מבעד לחלון חדרה.



שוטרים שהגיעו למקום תוך זמן קצר הצליחו לאתר את החשוד ולבצע את מעצרו. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה במרחב שרון, אז גם נחקר לגבי אירוע אחר שהתרחש מספר ימים קודם לכן וגם אז התלוננה תושבת אחרת באותו היישוב כי הבחינה באלמוני המציץ לביתה מבעד חלון חדרה.



בניגוד למקרה האחרון, שבו המתלוננת ציינה בפני השוטרים כי היא מזהה את החשוד כצעיר המתגורר ביישוב, במקרה הראשון המתלוננת לא ידעה למסור פרטים אודות החשוד מה שהקשה על המשטרה להתחקות אחר עקבותיו. בחקירתו קשר החשוד את עצמו מעבר לשני המקרים האמורים, ולעוד ארבעה מקרים נוספים שלדבריו הוא נוהג מדי ערב לצאת לריצה ביישוב, ובמהלכה הוא מזהה חלונות חשופים, מציץ מבעדם אל חדרה של תושבת המתגוררת באותו היישוב ובאותו הזמן הוא מבצע מעשה מגונה.



לאור העובדה כי החשוד קשר עצמו לאירועים והודה במעשים המיוחסים לו, החליט קצין משטרה לשחררו בתנאים מגבילים ולהעביר את התיק לטיפול יחידת התביעות על מנת להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים.



בעבר נחשפנו למקרים שבהם פעל מציצן סדרתי אלא שאז אותו מציצן נהג להציץ לבתיהם של תושבים כשהם נמצאים באמצע אקט מיני. הפעם, מדובר בנשים שהיו בחדרן, חלקן בגפן וחרף כל זאת הוא מצא לעצמו לבצע בגופו מעשה מגונה.