הפרשה החדשה שמסעירה את ארה"ב: לורן מאיירס בת ה-26 נשלחה למאסר לאחר שהורשעה בקיום יחסי מין עם בנה המאומץ בן ה-17. מאיירס נעצרה בפורט וולטון ביץ' שבפלורידה תשעה ימים בלבד לאחר שהתגרשה מבעלה, כך פורסם הבוקר (שישי) ב"סאן" הבריטי. 

מאיירס, עובדת סוציאלית בארגון "Families first network", טיפלה בצעיר במסגרת עבודתה, ובהמשך החליטה לאמץ אותו. לפי בית המשפט בו נשפטה, המשטרה החלה לטפל בנושא בחודש מאי האחרון, לאחר שהתעורר חשד לפיו מתקיימים יחסים בלתי הולמים בין השניים. 
האם ובנה המאומץ סיפרו לחוקרים כי קיימו יחסי מין מספר פעמים במשך חודשים. ממסמכי בית המשפט עולה כי מאיירס הודתה שהם קיימו יחסי מין שמונה פעמים. 

עם זאת, במהלך החקירה הנער אמר לחוקרים כי הוא לא הרגיש שהם עושים משהו אסור. הוא הסביר כי הוא "לא נאנס", וציין בקרוב ימלאו לו 18. מאיירס נידונה לשש שנות מאסר בגין קיום יחסי מין בלתי חוקיים עם קטין ולא תוכל להיות בקשר עם בנה המאומץ. 
עורך דין ביל בישוף, מפרקליטות מדינת פלורידה, אמר לאחר גזר הדין כי "לא ראיתי מעולם מקרה כזה שבו אם אימצה בן, ושכבה איתו זמן קצר לאחר מכן. היו מקרים של נשים מבוגרות שקיימו יחסי מין עם נערים צעירים ברחבי הארץ, אבל מקרה כזה עדיין לא ראיתי".