חוקרי מרחב יפתח הגישו לפני זמן קצר הצהרת תובע נגד טספברהן טספסיון, בגין עבירת רצח, אונס ותקיפה של הנערה סילבנה צגאיי בשכונת התקווה בתל אביב. על פי הצהרת התובע, הפרליקטות מתכונות להגיש כתב אישום כבר בימים הקרובים. בתוך כך, בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים.
כזכור, צגאיי בת ה-13 נמצאה בביתה כשהיא ללא רוח חיים, עם סימני אלימות על גופה, בחדרה בדירה ברחוב הונא בשכונת התקווה בתל אביב. בדירה שהתה אמה של הנערה, וכבר בשלב הראשוני של החקירה עלה החשד שלפיו בן זוגה לשעבר של האם הוא האחראי למותה של צגאיי.

סילבנה צגאיי
הוא נעצר בתום מצוד שארך למעלה מ-48 שעות, זאת הודות לערנות שגילה תושב תל אביב בעת שהיה בהליכה בשוק הכרמל. האזרח, שזיהה את החשוד, התקשר למוקד 100 של המשטרה וטען כי הבחין באדם העונה לתיאור של החשוד ברצח, החובש כובע על ראשו ומתנועע בתוך שוק הכרמל.

הוא יצר קשר עם המשטרה ואמר כי אם זיכרונו אינו מטעה אותו, הוא חושב שהחשוד ברצח חלף מולו. מוקדן המשטרה ביקש ממנו לשמור על קשר עין עם החשוד ובמקביל על מרחק ממנו. במקביל, הזעיק המוקדן שוטרים שהיו באזור והגיעו לזירה תוך דקות. כשהבחין החשוד בשוטרים החל להימלט ובתום מרדף ומאבק קצר הוא נלכד, נאזק והובל לחקירה במרחב יפתח של המשטרה. מן המשטרה נמסר כי היא "מודה לציבור שהציף את מוקד 100 בפניות" ונרתם למאמצי החיפוש.