תוכנית "האח הגדול" ועו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית מנהלים משא ומתן באשר להשתתפות בעונת ה-VIP שתחל ב-12 בינואר ותשודר בערוץ הממוזג של רשת וערוץ עשר, כך נמסר הבוקר (שני) מסביבתו של פעיל הימין.

הבוקר מתגלה כי המשא ומתן של עורך הדין תושב חברון עם האח הגדול מתנהל מזה מספר שבועות כאשר בן גביר הציג מספר דרישות להפקה ובראשן לאפשר לו לשמור שבת ולא להשתתף בתוכנית ביום הקדוש, יספקו לכל המשתתפים אוכל כשר למהדרין וכן יאפשרו לו לישון בהפרדה מנשים שיישתתפו בתוכנית.

עוד נמסר מסביבתו של בן גביר כי הוא הודיע להפקה שללא היעתרות לתנאים הללו לא יוכל להיכנס לבית האח והמשא ומתן בין הצדדים נמשך. 
בן גביר סרב להתייחס ספציפית להצעות שקיבל ואמר: "ברור שכל תכנית שאשתתף בה תצטרך לאפשר לי לשמור על העקרונות שלי והקווים האדומים איתם אני מגיע". מרשת 13 נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה הבאה של "האח הגדול" וכשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה".
 
בהפקת התוכנית עדיין מנהלים מו"מ עם לא מעט דיירים מפורסמים שצפויים להיכנס לבית האח הגדול ביניהם אביבה תבורי, בן זיני ונרי ליבנה. אבל לצד אלה שקיבלו פנייה מהאח ונמצאים לפני שלבי חתימה סופיים יש גם מי שקיבל פנייה אך סירב בתוקף. 
 
 
אתמול נחשף כי אלי דנקר, אביו של רן דנקר קיבל פנייה מהאח הגדול ומבלי להסס או לחשוב יותר מדי אמר ישר "לא תודה". גם הכדורסלן בדימוס גילי מוסינזון שיצא מהארון לפני כשנתיים וחשף עצמו כדו מיני ומאז לא מפסיק להעלות לרשתות החברתיות פוסטים פרובוקטיביים גם מיניים וגם על סמים קיבל פנייה מהפקת האח הגדול. הוא, להבדיל מדנקר היה מעוניין להיכנס לבית וניהל מו"מ עם ההפקה, אך לבסוף המשא ומתן לא הבשיל.