שר החוץ הטורקי, מבלוט צ'בושולו, תקף הבוקר (שלישי) פעם נוספת את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשהשווה אותו למחתרת הכורדית PKK. לדבריו, המאפיין המשותף הנפוץ ביותר ל-PKK ולנתניהו הוא ששניהם רוצחי תינוקות". כבר אתמול הצהיר צ'בושולו כי "נתניהו אחראי לטבח של אלפי פלסטינים תמימים והפצצת ילדים בחופים".



אתמול נתניהו תקף בחריפות את נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, באירוע עם חיילים נוצרים לכבוד השנה האזרחית החדשה, שנערך במוזיאון הפלמ"ח בתל אביב. "נחשפתי עכשיו לטרלול היומי של הרודן האנטישמי ארדואן. יש לו אובססיה עם ישראל. הוא יודע מה זה צבא מוסרי והוא יודע מה זאת דמוקרטיה אמיתית, לעומת צבא שטובח בנשים וילדים בכפרים הכורדיים. מדינה שלצערי הופכת לרודנית מיום ליום", אמר נתניהו, שהוסיף: "יש לו אובססיה לישראל. אבל יש גם שיפור - פעם ארדואן היה תוקף אותי כל שעתיים ועכשיו כל שש שעות". 
 רה"מ הגיב למתקפה של נשיא טורקיה על ישראל בנאום שנשא ביום שישי, שבו הכריז כי ארצו תמשיך לתמוך במאבקם של הפלסטינים נגד ישראל. לדברי ארדואן, "היהודים בישראל בועטים בגברים, בנשים ובילדים, כאשר הם על הקרקע". הוא הכריז גם כי "המוסלמים ימשיכו להתעמת עם היהודים", ואיים: "אם ליהודים יש אומץ להתעמת איתנו, אנחנו נלמד אותם לקח". 
 

אתמול אמר דובר מפלגת השלטון בטורקיה כי "נתניהו תוקף את ארדואן כדי להסיט את תשומת הלב מהחקירות שמתנהלות נגדו", כך לפי סוכנות הידיעות הטורקית אנאדולו.