האם דונלד טראמפ מצא את האשם בקריסת הבורסה בוול סטריט? אחרי שטען שהבעיה היחידה של הכלכלה האמריקאית היא הבנק הפדרלי, שקל הנשיא לפטר את יו"ר הבנק, ג'רום פאוול, נודע כי הוא בחן אפשרות לפטר גם את שר האוצר, סטיבן מנוצ'ין. על פי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג, גורם המקורב לנשיא אמר כי הוא שקל להחליף את איש העסקים היהודי שמונה לתפקיד עם כניסת טראמפ לתפקיד. גורם אחר אמר  שהמשך כהונתו של מנוצ'ין תלוי בתוצאות הבורסה. 
אמש המשיכו הירידות בבורסה של ניו יורק. מדד הדאו ג'ונס איבד כמעט שלושה אחוזים מערכו, הנסדא"ק צנח במעל 5% ומדד ה-s&p 500 ירד ב-2.71%. 
כאמור, בשבת דווח בארצות הברית כי טראמפ שוקל לפטר את פאוול, לאור תסכולו של הנשיא מראש הבנק המרכזי בעקבות העלייה בריבית השבוע וחודשים של הפסדים בשוקי המניות, כך על פי גורמים המקורבים לנושא.

לפי הדיווח, יועציו הקרובים של טראמפ אינם בטוחים כי עליו  לפטר את פאוול ומקווים תסכולו יפוג במהלך חג המולד. כמה מיועציו של טראמפ הזהירו אותו כי פיטוריו של פאואל יהיו "מהלך שיביא לאסון". שניים מן המקורות אמרו כי כל ניסיון של טראמפ לדחוף את פאוול עלול להשפיע לרעה על השווקים הפיננסיים, ובכך "לערער את אמון המשקיעים ביכולתו של הבנק המרכזי לקיים את הכלכלה ללא התערבות פוליטית". הדבר עלול לקרות לאור צניחת השווקים בשבועות האחרונים, כאשר מדדי המניות העיקריים כבר ירדו בחדות השנה. בבית הלבן סירבו להגיב לדיווח, וגם דוברת ה"פדרל ריזרב", מישל סמית, סירבה להתייחס לנושא.