ממשיך להסתבך: השחקן קווין ספייסי, שהיה מראשוני הכוכבים בהוליווד שהואשם בהטרדה מינית במסגרת קמפיין MeToo# יעמוד לדין בגין תקיפה מינית של גבר בבר בשנת 2016, כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס, המשפט יחל ב-7 בינואר. בחודשים האחרונים הצטברו נגד ספייסי שש תלונות - חמש מהן בגין תקיפה מינית ואחת בגין תקיפה.



במקביל פרסם השחקן סרטון שגרם לגולשים רבים להרים גבה. בקטע הווידאו שיוצא אחרי תקופה בה ספייסי לא הופיע בתקשורת, הוא ניצב במטבח, שוטף ידיים ושותה קפה, ופונה ישירות לקהל, כפי שעשה בתפקיד הנשיא פרנק אנדרווד, בסדרה "בית הקלפים".



"אני יודע מה אתם רוצים", אומר ספייסי בסרטון שקיבל את השם "Let Me Be Frank" כשמה של הדמות אותה הוא מגלם. "נכון, הם ניסו להפריד בינינו אבל מה שיש לנו יותר מדי חזק ועוצמתי. אחרי הכול, חלקנו הכול, אתם ואני, סיפרתי לכם את סודותיי האפלים ביותר, זעזעתי אתכם עם הכנות שלי אבל בעיקר אתגרתי אתכם וגרמתי לכם לחשוב, ואתם סמכתם עלי, למרות שידעתם שאסור לכם. אז אנחנו לא סיימנו, לא משנה מה אומרים, וחוץ מזה - אני יודע מה אתם רוצים - אתם רוצים אותי בחזרה".





"כמובן, חלק עדיין מאמין לכל מה שאומרים ורק מחכים לשמוע את הווידוי שלי. הם מתים שאגיד שהכל אמת ושקיבלתי את מה שמגיע לי. לו רק זה היה כל כך נוח. אבל אנחנו יודעים שזה אף פעם לא כל כך פשוט, לא בפוליטיקה ולא בחיים. לא תאמינו לרע מכל בלי שיש איזושהי הוכחה, נכון? לא תמהרו לחרוץ דין בלי עובדות נכון? לא עשיתם את זה, נכון? לא, אתם חכמים מזה".



"אם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות, זה שבחיים ובאמנות - כל האפשרויות פתוחות", ממשיך ספייסי. "אנחנו לא מפחדים לא ממה שאמרנו ולא ממה שעשינו. אני לא הולך לשלם את המחיר על דברים שלא עשיתי. הם יגידו שאני חסר כבוד כי לא שיחקתי לפי הכללים, אבל הרי אף פעם לא שיחקתי לפי חוק של אף אחד, ואתם אהבתם את זה".



"למרות שהדיחו אותי בלי משפט, למרות הכל, אפילו למרות המוות שלי, אני מרגיש טוב באופן מפתיע", מסכם השחקן. "מיום ליום אני יותר ויותר בטוח שבקרוב כולכם תדעו את האמת המלאה...רגע, בעצם, אף פעם לא ראיתם אותי מת, נכון?".