שנה וחצי לאחר שהכריז כי הוא מתכוון לחזור למערכת הפוליטית בבחירות הבאות שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון הודיע היום (שלישי) רשמית על הקמת מפלגה חדשה שתתמודד בבחירות הקרובות שייערכו בחודש אפריל, זאת ברקע ההודעה אתמול על פיזור הכנסת. בסרטון שהעלה יעלון לרשתות החברתיות הכריז יעלון "הבטחתי ואני מקיים. אני יוצא לדרך כראש מפלגה עם כוח פוליטי בהנהגתי בבחירות הקרובות החשובות כל כך לישראל".



עוד הוסיף יעלון: "זאת תהיה מפלגה בלי קונצים. כל חיי הייתי החייל של המדינה, אני קורא לכם להיכנס יחד איתי מתחת לאלונקה ולהביא תקווה לישראל".


שר הביטחון לשעבר קרא לחיבורים פוליטיים עם מפלגות נוספות ואמר: "אני גם קורא לשילובי כוחות כדי להציב אלטרנטיבה להנהגת המדינה ופועל כדי לקדם אותה. זה הזמן שלנו לקחת אחריות. כל חיי הייתי חייל של המדינה. ואני קורא לכם להיכנס יחד איתי תחת האלונקה ולהביא תקווה למדינת ישראל. הגיע הזמן למנהיגות אחרת".

כזכור, יעלון הודיע על פרישתו מהפוליטיקה במאי 2016 לאחר שפוטר מתפקיד שר ביטחון עם כניסת אביגדור ליברמן לממשלה. כעבור שנה, הודיע כי החל לגבש רשימה שתתמודד בבחירות לכנסת הבאה ובמהלך תקופה זו ביקר בחריפות את תפקודה של ממשלת נתניהו וטען כי נדרשת "מנהיגות אחרת". כעת, הודיע יעלון על הקמת מפלגה באופן רשמי.