תאגיד השידור הישראלי השיק בשבוע שעבר את סדרת הדרמה שנייה מאז עלייתו לאוויר "פמת"א" (פרקליטות מחוז תל אביב), בה משתתף קאסט מובחר ועטור כוכבים שכולל את חן אמסלם, שלמה בראבא, שרה פון שוורצה, זוהר שטראוס, אורי פפר, איציק כהן, אושרי כהן, רוסלנה רודינה, אוולין הגואל, דר זוזובסקי, עלא דקא, נינה קוטלר, זהר ליבה, אלון חמאווי.

בראבא שיתף את "מעריב אונליין" בחוויה שלו מהסדרה המשפטית: "זו סדרת BBC בעברית. היא עשויה ברמה גבוהה, בימוי ברמה גבוהה, כתיבה ברמה גבוהה. השקעה יותר גדולה ממה שאנחנו רגילים לראות. אני משחק שופט, נשיא בית המשפט המחוזי, שזה הדבר הכי קרוב לאלוהים".

אם אתה היית צריך לעמוד למשפט, היית שמח שאתה תהיה השופט?
"אני שופט לא רציני, בגלל זה גם זרקו אותי מקורס טיס. במצבים שנדרשת רצינות אני משתטה, שזה לא לעניין. כל החיים שלי זה השתטות אחד גדולה, מה זה להתחתן 17 פעם, מה זה להביא ילדה בגיל 100? אני חושב ששופט זה הדבר האחרון שמתאים לי".


ספר על העבודה על הדמות, מישהו כל כך רם מעלה?
"אחותי שכבה עם שופט בצורה סדירה הרבה שנים, היא חיה עם שופט, אז הכרתי אחד. זה מעניין להיכנס לראש של מישהו שהוא 'כבוד השופט'. הוא גם גבוה פיזית, עומדים כשהוא נכנס, עומדים כשהוא יוצא, זה יכול לבלבל. מה קורה לשופט כשכולם הולכים? איך הא מכין סלט? איך הוא מתנהג לאשתו. זו גם תקופה שמעמד השופטים ירד לשפל. לא עשיתי משהו שקרוב לזה".

זה דומה לדברים שראינו בחו"ל, הפרקליטים?
"לא יודע אם זה דומה למשהו, אבל הרמה לא נופלת"?