שלושת ערוצי החדשות המרכזיים בישראל, "חברת החדשות", "חדשות עשר" ו"חדשות הערב" בכאן 11 פרסמו הערב (שלישי) סקרי מנדטים, זאת לאחר הודעת ראשי הקואליציה על פיזור הכנסת והקדמת הבחירות לתשעה באפריל.
משלושת הסקרים עולה כי מפלגת הליכוד, בראשות רה"מ בנימין נתניהו, מובילה בפער ניכר על שאר המפלגות. ואולם, כניסתו של בני גנץ, על פי המדגמים, מחזקת את גוש השמאל-מרכז. כמו כן, רוב הציבור מעדיף שנתניהו לא יישאר בתפקידו, אך חושב כי מבין המועמדים הקיימים הוא הראוי ביותר לתפקיד רה"מ. כמו כן, רוב האזרחים סבורים כי עליו להתפטר במקרה שיוגש נגד כתב אישום. 
לפי סקר "חברת החדשות", הליכוד זוכה ל-29 מנדטים, כאשר למקום השני מגיעה רשימה בראשות בני גנץ, שזוכה ל-16 מנדטים. בהמשך מתברגות הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, המחנה הציוני עם 11, יש עתיד עם 11, הבית היהודי עם 9, יהדות התורה עם 7, ישראל ביתנו עם 6, ש"ס עם 5, כולנו עם 5, מרצ עם 5 ואורלי לוי אבקסיס עם 4 מנדטים.

באופן דומה, גם בסקר חדשות עשר הליכוד מוביל בביטחון, כשהפעם הוא זוכה ל-30 מנדטים, בעוד שיש עתיד מקבלת חצי ממספר המנדטים של הליכוד ומגיעה ל-15 מנדטים. המחנה הציוני זוכה ל-12 מנדטים, כמו כמו הרשימה המשותפת, ואחריהן הבית היהודי עם 10 מנדטים. הנתון המעניין שעולה מסקר זה הוא מספר המנדטים שלו זוכה מפלגתה של אורלי לוי-אבקסיס (גשר), שזוכה ל-8 מנדטים. ישראל ביתנו מגיעה לעומת זאת ל-7 מנדטים, בדומה ליהדות התורה ומרצ. את הרשימה סוגרות כולנו וש"ס עם 6 מנדטים.

בכאן 11 נערך סקר ששיקף תמונה דומה, כאשר ממנו עולה כי הליכוד מובילה בביטחון עם 30 מנדטים, כשהרחק מאחור נמצאות יש עתיד והרשימה המשותפת עם 13 מנדטים. הבית היהודי, לעומת זאת, זוכה ל-12 מנדטים, כשלעומת זאת המחנה הציוני זוכה ל-10 מנדטים בלבד, בדומה לרשימה בראשות בני גנץ. את הרשימה סוגרות מרצ (7), יהדות התורה (7), כולנו (6), ישראל ביתנו (4), רשימתה של אורלי לוי-אבקסיס (4) וש"ס (4). 
ההשפעה של גנץ
מהסקרים עולה כי לרמטכ"ל לשעבר עלולה להיות השפעה גדולה על תמונת הגושים. הנתון המעניין בהקשר זה עולה מסקר חדשות עשר, שמגלה כי הצטרפות של גנץ למפלגת יש עתיד מעניקה לה 26 מנדטים לעומת 27 של הליכוד. אם יחליט לרוץ לבד, לעומת זאת, הוא זוכה ל-15 מנדטים. 
 
לוי אבקסיס. יכולה להיות מרוצה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
לוי אבקסיס. יכולה להיות מרוצה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

באופן דומה, במדגם שערכה "חברת החדשות" נמצא כי הצטרפות של גנץ למחנה הציוני מעניקה למפלגה 25 מנדטים, בעוד שאם יחליט לרוץ ברשימה עצמאית יזכה ל-16 מנדטים.
לא רוצים את נתניהו, אך מעדיפים אותו על שאר המועמדים
מנתוני הסקרים עולה, כאמור, כי רוב הציבור מעדיף שנתניהו לא ימשיך בתפקידו, אך לא רואה מועמד מתאים יותר ממנו, מבין המתמודדים הקיימים, לראשות הממשלה. 
מסקר חברת החדשות עולה כי 52% לא רוצים שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא, בעוד ש-34% מעוניינים בכך. עוד נמצא כי 30% מבוחרי הימין לא רוצים שנתניהו ימשיך לכהונה נוספת. 
עם זאת, כך לפי סקר של כאן 11, נתניהו נתפס כמתאים ביותר לראשות הממשלה מבין המועמדים הקיימים, כאשר הוא זוכה ל-37% בשאלת התאמתו לתפקיד, בעוד שיאיר לפיד זוכה ל-13% בדומה לגנץ. 7% בלבד רוצים לראות את גבאי בתפקיד.
כמו כן, רוב הציבור סבור שנתניהו צריך להתפטר במקרה של כתב אישום. מסקר חדשות עשר עולה כי 61% חושבים שנתניהו צריך להתפטר במקרה של כתב אישום בכפוף לשימוע, בעוד ש-27% חושבים שלא ו-12% לא יודעים. תמונה דומה משתקפת בסקר של כאן, לפיו 71% חושבים שהוא לא צריך להמשיך בתפקידו במקרה שבו יואשם.