תושבים המתגוררים בקריית שמונה טוענים כי הם חוששים לאחר שנודע להם כי א"ק, מי שנטען לגביה כי התוודתה, לכאורה, בכך שרצחה את הנערה תאיר ראדה, עברה להתגורר בעיר, כך נחשף הערב (שלישי) ב"חי בלילה" בקשת. תושבת קרית שמונה סיפרה: "זה התחיל אחרי התחקיר האחרון שהיה, והוא כנראה לא עשה לה שירות טוב. זה יישוב קטן קרית שמונה".

לדבריה, "היא עדיין ממשיכה להסתובב ברחובות כאילו כלום לא קרה. היא מסתובבת עם סל כזה ויש בתוך הסל בובה. אנשים טוענים שההתנהגות שלה חריגה. הם מבוהלים. אנשים בפאניקה. אני גם גרה באזור ויש בית ספר בקרבת מקום. אני סוגרת את כל הבית כל הדלתות וכל החלונות. אנשים עם משפחות נורא לחוצים ואף מפחדים לשלוח את הילדים לבית הספר".

 

בתוך כך, אמה של תאיר ראדה, אילנה ראדה, יצאה הערב נגד אילנה דיין ומערכת התכנית עובדה, וטענה כי אשת התקשורת "כלל לא מכירה את חומרי החקירה, אך מרשה לעצמה בנופח דרמטי להתבטא כאילו היא מבינה דבר או שניים".

"עו"ד מרדכי טימסית שלח בשמי הערב מכתב למערכת 'עובדה'", כתבה ראדה בפתח הפוסט, והוסיפה: "מוזר מאוד שתוכנית מכובדת כזאת לא מצאה לנכון לאפשר לי כבר בשלב התחקיר להביע את עמדתי, אך אפשרה לפרקליט המדינה, שי ניצן לחזור ולהשמיע את שקריו, בלי שהמראיינת דיין מעמתת אותו או מקשה עליו בשאלות מהותיות. במהלך הצפייה בתכנית התברר לי שדיין כלל לא מכירה את חומרי החקירה, אך מרשה לעצמה בנופך דרמטי כדרכה להתבטא כאילו היא מבינה דבר או שניים בפרשה".
 
לטענתה, "איך שלא יהפכו את הדברים, כל המושכים בחוטים למיניהם, היום כבר ברור יותר מתמיד, שאין מנוס מלהיענות לדרישה הראשונה והיחידה שלי: לפתוח את תיק רצח תאיר לחקירה מחודשת, ויפה שעה אחת קודם! על כיווני החקירה האלה נכתב בפרק 15 בספר שלי".