תום אקו (27) מתל אביב, הוא סינגר סונגרייטר שעובד בימים אלה על אלבום בכורה. הוא כותב מתוך חוויותיו האישיות ומגיש את שיריו בצורה מלודרמטית, חשופה ואמינה. לאחרונה הוציא סינגל ראשון, "לא אשכח": שיר אהבה לגבר, שבמרכזו מערכת יחסים משמעותית שהייתה לו בעבר.



הפעם הראשונה שלי על הבמה:
"בגיל 9, בטקס יום הזיכרון במקהלת בית הספר. זכיתי לשיר סולו של בית אחד מהשיר 'לאורך הים' של עפרה חזה. המעמד היה מאוד מרגש וזכור לי עד היום". 



הקו המוזיקלי שלי:
"בלדות פופ, עם קצת נגיעות של סול ורוק. בתור ילד קטן התחברתי למוזיקה שיש בה נשמה, מסר, עוצמה וקול גדול. זה מה שמנחה אותי במוזיקה שאני יוצר. חשוב לי להעביר את המסר והאמת שלי בשירים, ליצור אינטימיות ולעורר רגש אצל המאזין דרך המוזיקה שלי".





ההשפעות המוזיקליות שלי:
"גדלתי על השירים של רמי קלינשטיין ואני חושב שהרבה ממי שאני כיוצר, מגיע מהלחנים ומהשירים שלו, שאליהם אני מאוד מתחבר ומעריך. בנוסף, כבר בצעירותי שמעתי הרבה מוזיקה מערבית ונמשכתי לזמרים וזמרות עם קול גדול כמו מריה קארי וסלין דיון. גם היום, זמרים כמו סם סמית׳ וג׳ון לג'נד מהווים עבורי השראה ומעצבים אותי כזמר וכפרפורמר".



שיר שלי שאני אוהב במיוחד:
"הסינגל הראשון שלי, 'לא אשכח'. כתבתי אותו על האקס שלי, שהיה האהבה הראשונה שלי, כחודשיים אחרי שנפרדנו. הוא מסכם את האהבה שלנו ואת כל הרגעים שחווינו ביחד, שלעולם לא אשכח. גם אחרי ששרתי אותו עשרות פעמים, השיר הזה גורם לי להתרגש ולדמוע".



חשוב שתדעו עלי:
"אני כותב שירים מגיל 10. יצאתי מהארון בגיל 21. עד אותה תקופה לא כתבתי שירי אהבה כמעט, ואלו שכתבתי נכתבו לאישה. מאז שיצאתי מהארון, התחלתי להרגיש יותר בנוח עם הזהות שלי והתחלתי לכתוב שירי אהבה, שכולם מופנים לגבר. רק כשהרשיתי לעצמי להיות כנה ואמיתי בשירים, מצאתי מקום לכתוב שירי אהבה, שלדעתי הם גם השירים הכי טובים שלי".