סערה משפטית: מחלוקת בקהילה המשפטית עקב כתב האישום שהוגש נגד יושב ראש לשכת עורכי הדין, אפי נוה. עו"ד אייל בסרגליק יו"ר הוועדה לעניינים פליליים בלשכת עורכי הדין ועו"ד ניר יסלוביץ', אב בית דין משמעתי לשעבר בלשכת עורכי הדין התראיינו היום (רביעי) בתוכניתם של ענת דוידוב ורוני בראון ב-103FM על הנושא השנוי במחלוקת. 
בסרגליק טען כי "היות ואין שום דבר בחוק לשכת עורכי הדין שמונע ממנו להמשיך ולכהן והיות ואנחנו מדברים על כתב אישום שהוגש אתמול, עומדת לו חזקת החפות. אנחנו עדיין נמצאים במצב בו היו ראשי לשכה שכיהנו עם כתבי אישום תוך האשמות חמורות ממנו כמו שוחד, אנשים שמטיפים הטפות חסרות שחר - בואו לא נהיה צבועים. ניתן לו לברר את ההליך עד תום". 
כנגדו, יסלוביץ' טען כי: "מבחינתי, ראש לשכת עורכי הדין הוא כמו נשיא המדינה. לא יכול להיות שהוא מואשם בהאשמות שאין להקל בהם ראש של כוונה למרמה לכאורה על ידי הכנסת והוצאת בת זוגתו מהארץ תוך תכנון מוקדם. לא הייתי אומר שזה כתב אישום קל ערך שניתן לזלזל בו. לאחר שתפסו אותו על חם גם התנהגותו לא הייתה מכובדת. אני מאחל לו שינהל את מלחמתו ושיזוכה בדין".

 


עו"ד בסרגליק, יש לך קשר לסיעתיות בלשכת עורכי הדין שמשפיעה על תשובתך? אתה חבר של אפי נווה?
"אין קשר בין התשובה שלי לחברות הסיעה שלי. אני גם חבר שלו וגם חבר בסיעה שלו. אחרי 14 וחצי שנים בתחום העמדה המקצועית שלי מאוד ברורה בתיק הזה. זה תיק לתחנת המשטרה. פרקליט המדינה לא התערב במקרים דומים". 
עו"ד יסלוביץ', האם אתה חבר סיעתו של היו"ר הקודם, דורון ברזילי?

"אני שימשתי אב בית הדין המשמעתי, העמדה שלי נובעת ממה שאני ראיתי בתפקידי כראש לשכת עורכי הדין, אנשים הושעו על הרבה פחות מזה. אני גם חבר של דורון ברזילי אך אין זה קשור לעמדתי, אני לא איש פוליטי".