ההשקעה בבורסה היא ללא ספק אחד הדברים המסוכנים ביותר שיש לעשות, בעיקר לאנשים חסרי ניסיון בתחום. הנפילות בבורסה האמריקאית בעקבות האירועים האחרונים, גרמו להרבה אנשים לאבד את כספם, כשבין "הקורבנות" נמצאים גם בני זוג מחיפה.


  


בני הזוג, הגבר טייס בחברת תעופה זרה, ואשתו מנכ"לית בחברת סטארט אפ, מתגוררים בווילה רחבת ידיים מדרום לחיפה, ומשתכרים ב-200 אלף ש"ח בחודש. במשך 11 שנים ניהלו חיי משפחה נוחים ונורמטיביים. השבוע, פנה הבעל לבית המשפט בבקשה למתן צו בינים, שיאסור על אשתו לסחור בבורסה האמריקנית.


הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען כי כל הניסיונות שלו לשכנע את אשתו במשך כמה שנים לחדול ולהשקיע בבורסה האמריקנית כשלו. לדבריו, לא זו בלבד שהיא סירבה לבקשתו, היא הגדילה בשבועיים האחרונים את ההשקעות ולמעשה הכפילה אותן. לשם כך אף נטלה הלוואות ללא ידיעתו בגובה של כמיליון שקלים והשקיעה את כל הסכום בבורסה כדי, לדבריה, "למזער נזקים".

האישה מסרבת לחדול מעיסוקה במסחר בבורסה וטוענת באמצעות פרקליטה: "אני מרוויחה יותר מבעלי ולכן הוא אינו יכול לבקש את סילוקי מהחשבון המשותף". עו"ד סולן הדגישה כי על בית המשפט להורות בשלב הזה לפחות על "הפסקת מסחר" מצידה של האישה. לדברי הבעל "היא מסכנת בהימורים שלה את עתיד שלושת ילדינו וכבר הורידה לטמיון יותר ממיליון שקלים בתוך שבועיים. זה לא מנחם אותי שזו מכה עולמית". בית המשפט אמור לתת החלטתו באופן מידי עוד השבוע.
עו"ד סולן. צילום: יח"צ