בסוף השבוע יעלה ב"נטפליקס" פרק ספיישל חדש של הסדרה "מראה שחורה", הפרק שייקרא "Black Mirror: Bandersnatch", יורכב ממתווה עלילתי שייקבע על ידי הצופים. טל ברמן ואביעד קיסוס דנו בתוכניתם ב-eco99FM במהלך המקורי של הרשת הטלוויזיה: "בשבת, ב'נטפליקס', עולה הסדרה 'Black Mirror', אבל לא הבנתי האם זה עונה של הסדרה עם 18 פרקים או שזה סרט אחד".



טל: "זה סרט אחד. הם משחררים בדרך כלל בחג המולד פרק אחד. מה שהם עשו עכשיו - הם צילמו פרק של 320 דקות, מעל 5 שעות. קשה. אבל אתה לא צריך לשבת ולראות אותו, זה משהו אינטראקטיבי, בנקודות ההחלטה אתה צריך לבחור מה קורה בהמשך העלילה ובהתאם לבחירה שלך זה יקפוץ לסצנה הנכונה".



אביעד: "זה לא בשבילי".



טל: "אני לא מבין את הגימיק הזה".

אביעד: "תשנו את השם 'מראה שחורה' ל'מראה משמינה'".



טל: "תמיד אומרים 'איך תיראה הטלוויזיה בעתיד - הצופה יכול להחליט על העלילה'. אנשים לא רוצים לבחור, אתה רוצה לשבת על הספה שלך ושיביאו לך מוצר שהוא אחלה מהתחלה ועד הסוף".

אביעד: "מתי אנשים יבינו ש'הטלוויזיה של העתיד' זה דבר שקורה מעצמו. שהוא התפתחות אורגנית. כשמדברים על 'הטלוויזיה של העתיד', בדרך כלל לא כך לא נראית הטלוויזיה של העתיד. כל ההתנבאויות האלו".

טל: "זה כמו שבמשחקי כדורגל אומרים, 'הצופה יכול לבחור את זווית הצילום'. הצופה לא רוצה לבחור את זווית הצילום. תנו לי את זווית הצילום הטובה ביותר באותו רגע".

אביעד: "אני לא הבן אדם שמזמין מנה במסעדה ואומר 'אוי חבל שלא הזמנתי פירה'. אני לא האיש הזה, ועכשיו הם עומדים להפוך אותי לאיש הזה. הציפייה היא שאני אראה מהתחלה ואראה סופים אחרים?".

טל: "זה נשמע המון דקות מצולמות. אז אתה אומר, 'אולי זה היה יותר טוב?', ואז אתה צריך לחזור להתחלה ולראות שוב? לבחור קו עלילה אחר?".



אביעד: "אולי בסוף זה יהיה טוב. כי 'מראה שחורה' היא סדרה טובה, וההייפ הזה 'בעצם צריך לשנוא את מראה שחורה', רק מחזק אצלי את האהבה. כי 'מראה שחורה' נהיה קצת כמו קולדפליי. הסדרה הסאחית, רק מהדיבור הזה. אבל על פניו זה לא נראה טוב. זה מרגיש לי שאני עובד ב'נטלפליקס'. וואלה אני לא עובד ב'נטפליקס' ולא רוצה לעבוד ב'נטפליקס'. כי כשאתה עובד ב'נטפליקס', אתה יושב ורואה את כל החרא שהם מייצרים. 'לקחנו את שחקן המשנה העשירי מהעונה הראשונה של 13 סיבות למה, ותפרנו סביבו סדרה, על משפחה שעוברת לבית ישן ומגלה שהוא רדוף סודות'. די! אני רדוף סודות".

טל: "חשבתי על עובדי 'נטפליקס', כשאתה עובד ב'מקדונלדס' אז בהפסקה אתה אוכל 'מקדונלדס'. אם אתה עובד ב'נטפליקס' אתה צריך לראות 'נטפליקס'. הרוב כל כך בינוני, הרוב המוחלט, שאתה הופך להיות אדם בינוני. אם יש לך אין סוף שעות צפייה בינוניות אתה הופך לבן אדם בינוני שלא שואף לשום דבר מצוין".

אביעד: "אתה הופך לאדם של כמות ולא של איכות. אתה צריך לרהט את הבית ואתה אומר, 'וואי, איך נרהט את הסלון, נקנה ספה של 3, ספה של 2, ספה של 1 ומלא כיסאות ויהיה איפה לשבת'. גם בזוגיות אין את בחירת ליבך, האחת והיחידה, אתה אומר 'וואלה, שתהיה מישהי, שמה שאני לא עושה חלילה לא ייווצר מצב שאין לי מישהי'. אבל כמובן שאני אראה את זה, כי כמובן אני אוהב את 'מראה שחורה'".