חבר הכנסת אורן חזן מ"הליכוד" הודיע לבית המשפט כי לא יוכל להתייצב לפתיחת משפטו בחשד לתקיפת מנכ"ל עיריית אריאל אבי עזר, מאחר והוא מאושפז בבית החולים. חזן השתתף יום קודם בדיון באישורו של החוק לפיזור הכנסת, במהלכו גרם לדרמה כשכינה את חברת הכנסת פנינה תמנו-שאטה "עולת מחמד" ולאחריו חש ברע. הבוקר הוא התארח בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, הסביר מדוע לא התייצב לדיון והתייחס לפרובוקציות שהוא מחולל. 

 אתה משקר לבית המשפט.
"כמה שקרים אתם מפיצים בתקשורת, אצלכם עד שאדם לא מת הוא לא חולה. לא שיקרתי לבית המשפט. אושפזתי בתחילת החודש למשך שבוע בבית החולים הדסה, לא הרגשתי טוב גם בעקבות מזג האוויר וחליתי. לא הגשתי שום בקשה לבית המשפט. הגעתי לבית החולים, המדדים שלי היו נמוכים וקיבלתי טיפול".
 
אתה לא נשמע חולה.

"אני מדבר מדם ליבי".
 
עכשיו לגבי ההתבטאויות שלך. קראת ליו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין "סטאלין", ערמומי
"הוא נתן למחבלים במה לעשות מה שהם רוצים, אפשר לחנין זועבי לכנות את צה"ל רוצחים. לקח את הגאווה הלאומית. אני חושב שהוא דיקטטור, הוא הוציא כספים מהכנסת על המקורבים לו, שיטוסו איתו לחו"ל.  כולל החכ"ים הערבים, הוא שלח אותם שיסעו ברחבי העולם".
מה בנוגע לכך שקראת "חצי בן אדם" לח"כ אילן גילאון מ"מרצ"?
"אני קראתי לו ככה בתגובה לזה שהוא קרא לי 'גולם'". 
השבוע קראת לחסרת הכנסת פנינה תמנו שאטה "עולת מחמד"
"שמעתי מישהי צווחת. לא זוכר בדיוק מה אמרתי. אמרתי  משהו כמו 'תראי איך את מתנהגת'. היא בעצמה גזלה מעולי אתיופיה תקציבים.
שרת הבריאות לשעבר גרמן כפתה עליהם חיסונים. אני מלווה את משפחתו של אברה מנגיסטו, גרמן בחיים לא באה אליהם".
 אדלשטיין צודק שצריך לנקות אנשים כמוך.
"תמיד אני אומר את האמת בפרצוף, אין לי פילטרים. בעידן הזה כנסת ישראל צריכה אדם בדיוק כמוני כי לציבור נמאס מפוליטיקאים שמשקרים אותו כדי להישאר בכיסא".