חגיגות השנה האזרחית החדשה מאפשרות לנשים רבות לצאת מהשגרה ולהעז לבחור בבגדים שהן בדרך כלל נמנעות מהם. במקום לבחור בלוק הסולידי שהן לובשות על פי רוב הן משחררות את הדיווה שקיימת בהן ומוציאות לאור את הפאייטים והנוצצים.



לא מעט ממסיבות השנה החדשה - או הסילבסטר, אם אתן מתעקשות - יתחילו כבר בסוף השבוע. אבל האמת היא שלא ממש משנה אם את הולכת למסיבה מטורפת או לארוחת ערב אינטימית: מדובר בהזדמנות ליישר קו עם שאר נשות העולם ולהתלבש בהתאם.


ז'קט של zadig &voltaire. צילום: יח"צ
ז'קט של zadig &voltaire. צילום: יח"צ


אם את מחובבות הבלינג־בלינג וגם אם לא, זה הזמן להשתחרר ולהפר את החוקים. זאת אומרת שבתקופה הזו בשנה אין מותר או אסור: ככל שתלכי על נוצץ יותר, כך תצרי לוק בלתי נשכח.



כמו בכל עונת חורף, גם השנה בתי האופנה והמעצבים הקדישו חלק לא קטן מהקולקציות שלהם ללבוש לחג ולמסיבות, מה שמקל את החיפוש של הפריט הנכון. כמעט בכל רשת, זולה או יוקרתית, תוכלי למצוא פריטים מעוטרי פאייטים, ניטים ובדים מטאליים (בעיקר בצבעי כסוף וזהב). אם את רוצה ללכת על בטוח, שמלת פאייטים היא תמיד האופציה הנכונה.



העונה אפשר לראות שלל שמלות פאייטים, בעיקר בגזרת מיני, חושפות גב או סגורות. אם את לא רוצה להרגיש שהגזמת, תמיד תוכלי לשלב את הפריטים החגיגיים בלוק הכולל שלך. למשל חולצה מנצנצת עם ג'ינס, או חצאית פאייטים עם חולצה חלקה. לאלו תוכלי להוסיף תכשיטים ושאר אקססוריז נוצצים.