הקטל בדרכים נמשך: גבר בן 40 נהרג, ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל בתאונת דרכים שאירעה הערב (שישי) בכביש 232 בין בארי לרעים. ההרוג הוא איברהים אל-רמילאת, תושב תל ערד בן 40, הוא ההרוג בתאונה שאירעה הערב בכביש 232 בדרום הארץ. ההרוג אב ל-12 ילדים ועבד כשומר במושב מבטחים.



פרמדיק מד"א מנחם בלומנטל, שהיה במקום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, נהג אחד מהרכבים, גבר כבן 40 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. הנהג והנוסע מהרכב השני שמעוצמת התאונה הדרדר לשוליים נבדקו בשטח ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".



בעקבות התאונה, נחסם קטע הכביש בו אירעה התאונה, ומדוברות המועצה האזורית מציינים כי מדובר בתאונה הקטלנית הרביעית שאירעה בכביש זה מאז חודש אוקטובר האחרון. גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול, הוסיף: "כביש 232 גבה היום עוד קורבן. שוב תאונה קטלנית על הכביש שמחזקת את מה שהתושבים ונוסעי הכביש כבר יודעים: כביש 232 הוא כביש דמים שגבה את חייהם של יותר מדי אנשים ומשפחות".



"אנחנו לא צריכים דוחות סטטיסטיים אחת לעשור כדי לדעת את זה", הוסיף ירקוני, "הדרך היא לפעול מידית להרחבתו, בכל התוואי. לזרז את ההרחבה מכרם שלום לניר יצחק ולקדם תכנון מפורט לקראת הרחבה של המקטע השני, מניר יצחק למגן ובהמשך עד לסעד. נמשיך במאבקינו הארוך הקשה אך הצודק מאין כמוהו. אני משתתף בצער העמוק של משפחת ההרוג בכביש ומחבק אותם בשעתם הקשה".