הרעלה מסוכנת בגלל מנגל: גבר כבן 35 מצא את מותו הבוקר (ראשון) בחיפה, לאחר שנמצא מחוסר הכרה בדירה בעיר. בדירה נמצא גם אדם נוסף, כבן 30, שפונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מונשם. ככל הנראה מדובר באזרחים מהודו שהדליקו מנגל בתוך הדירה, ונפגעו כתוצאה משאיפת החומרים הרעילים של המנגל. על פי חקירה ראשונית של המשטרה השניים השתמשו בגחלים על מנת לחמם את הדירה. 


 
הרעלה בדירה בחיפה. צילום: דוברות מד"א
חובש בכיר במד"א טל שוסטק, שהיה במקום, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו 2 גברים כבני 35 שוכבים מחוסרי הכרה בחדרים שונים. סיפרו לנו שהיה מנגל דולק בדירה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשני הגברים, אחד מהם שהיה במצוקה נשימתית חריפה הונשם ופונה לבי"ח כשמצבו יציב, ובשני שהיה ללא דופק וללא נשימה ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך שימוש בתרופות מיוחדות, אבל לצערנו כעבור זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו". 

במד"א ביקשו לציין כי הרעלה מהגז חד תחמוצת הפחמן (co), היא קטלנית. הגז עשוי להיפלט כתוצאה משימוש בתנור גז או במוצרים הפועלים על גחלים. זהו גז חסר צבע או ריח ולא ניתן להבחין בקיומו עד שמתחילים להופיע סימני ההרעלה, לכן חשוב לנקוט בכללי בטיחות ובזמן השימוש יש להקפיד על אוורור נאות, לשם תחלופת אוויר.