העולם מתחלק לשניים - אלו שיודעים לנהל את הזמן שלהם בצורה יעילה ואלו שלא. בני הזוג האלו מאוהיו בהחלט שייכים לקבוצה הראשונה, שכן הם הצליחו לשלב בין מטלות ביתיות שונות לבין פריצה וגניבה. מדובר במקור השראה וקנאה לכל אחד ואחת מאיתנו.

השניים, ריצ'ארד ניפאל בן ה-38 וקאמרי קאנטוול בת ה-20, פרצו בשבוע שעבר לבית מגורים בעיר קולומבוס, גנבו חפצים יקרי ערך וכסף והכניסו אותם לרכבם. אבל הם לא הסתפקו בזה, וחזרו פנימה כדי לעשות כביסה, להתקלח ולהכין קפה. הם כמעט הצליחו במשימה, אך שכחו פרט אחד קטן - לבדוק שהם יוצאים לפני שמישהו מבחין בהם.
 

 ריצ'ארד ניפאל וקאמרי קאנטוול. תמונה: משטרת יוניונטאון
ריצ'ארד ניפאל וקאמרי קאנטוול. תמונה: משטרת יוניונטאון



לצערם רב, הבעלים חזרה הביתה שעה שהם היו בשיא העיסוקים שלהם. כשהיא ראתה רכב זר בחניה שלה היא התקשרה מיד למשטרה, וכן לקרוב משפחה שגר בקרבת מקום. על פי משטרת יוניונטאון, כשהם הגיעו, הם הבינו שמישהו כבר עשה עבורם את רוב העבודה - זוג הפורצים שכב על הרצפה כשבן המשפחה מכוון לעברם אקדח כדי שלא יברחו.


מחיפוש ברכבם, השוטרים מצאו תכשיטים, כרטיסי אשראי ומפתחות מכונית שגנבו מהבעלים. כמו כן, על ניפאל נמצאו 0.7 גרמים ל סם קריסטלמת'. הוא מוחזק במעצר בערבות של 50,000 דולרים וקאנטוול מוחזקת בערבות של 100,000 דולרים. החלק המפתיע סיפור, פרט לכך שהם מוזרים? הם רשומים כהומלסים, אך זה ממש לא מפריע לקאנטוול להחזיק סמארטפון ולתחזק עמוד פייסבוק.

 קאמרי קאנטוול. תמונה: פייסבוק
קאמרי קאנטוול. תמונה: פייסבוק