קותימאן, האיש והגרוב, מארח את שי צברי בסינגל היפה "רק בלילות". מדובר ביצירה מוזיקלית מגוונת שמשתעשעת עם ז'אנר ה-RNB שעושה כבוד לכוכבי הראפ באמריקה.



בדומה לכך, שי צברי, אמן מזרחי עולה, ששיתף פעולה בעבר עם אמנים רבים מכל קצוות העשייה בישראל, בתפקיד הפרונטמן שוטח בפנינו את את יגונו על אהבה.



בלדה רוטטת לאישה שעזבה. צברי ענק. גדול מהחיים, הוא נוחת באלגנטיות לתוך היצירה של קותימאן אשר עוטפת אותו בהילה של סבנטיז. עם כינורות ולחנים מזרחיים לצד נגיעות פאנק וגרוב קותימאן מרתק אותנו ומחזיק אותנו עירניים עד הסוף המר מתוק. 






ביג בהודו – הוד מושונוב Chicken Masala


BEMET (הוד מושונוב), אמן פופ אלקטרוני שמשתתף דרך קבע בהפקות מוסיקליות של אמנים מן השורה ראשונה בישראל כמו אביב גפן, סבלימינל, אסף אמדורסקי, רע מוכיח, אסף אבידן, A-WA וקפה שחור חזק.



החל ליצור לעצמו שם בזירה הבינלאומית ולהפיק מוסיקה עם אמנים מוכרים בחו"ל. לאחרונה התקיימה ההשקה של הסינגל "Chicken Masala" בו זמנית בישראל ובהודו. הסינגל הוא השיר השני שיוצא מתוך "BEMET" אלבומו הראשון של מושונוב, שצפוי לצאת בקיץ.



הקליפ הייחודי והמרהיב צולם כולו בסגנון בוליווד בהפקת ענק הכוללת מעל 100 ניצבים ושחקנים בוליוודים ופונג׳אבים יחדיו. הצילומים התקיימו בברג׳אסטן ובמחוז פונג׳אב בטירת Noor Mahal ובוים על ידי הבמאי ההודי-פונג׳אבי הנודע - Atharv Baluja.



רק בלילות – שי צברי וקותימאן אורקסטרה.