מכירים את האנשים האלו שחושבים שהם החברים הכי טובים שלכם, למרות שהרגע הכרתם? ובכן, זה בדיוק המקרה של גבר מפלורידה, שהחליט להראות לשותפו החדש לדירה תמונות עירום של חברתו, ומיד התחרט על זה. למעשה, הוא גם גרם לשותף להתחרט על זה, אבל על כך נפרט בהמשך.



דונובן לי פוסטר בן ה-30 בסך הכל הכיר את ויליאם נלטון במשך שלושה ימים, כאשר זה עבר לגור איתו. אבל זה לא מנע ממנו מלשתף אותו ברגעים אינטימיים מחייו כאילו היה חבר ותיק. מסיבה לא ברורה את ערב חג המולד הוא העביר עם נלטון, ובמהלכו הראה לו תמונות של עירום של בת הזוג שלו ללא כל חשש.



מה שהוא לא ידע הוא שנלטון התקשר לבת הזוג במהלך הלילה וסיפר לה הכל. פוסטר גילה על כך רק בבוקר המחרת, כשדיבר עם חברה שלו בטלפון. מיותר לציין שהוא רתח מזעם למשמע הבגידה הזו מצד נלטון, והוא התכוון להראות לו בדיוק מה הוא חושב על כך.

 
דונובן לי פוסטר . תמונת מעצר
דונובן לי פוסטר . תמונת מעצר


על פי דיווח של The Tampa Bay Times, ברגע שסיים את השיחה הוא הלך למטבח, לקח שני סכינים והחל לצעוד לעבר חדרו של נלטון. "אתה הולך למות היום", הוא אמר לנלטון, תוך שהוא דוקר אותו בצוואר ובידיים שבע פעמים, ולאחר מכן מכה אותו ושובר את אפו. אחרי התקיפה, פוסטר התקשר שוב לחברה שלו וסיפר לה מה עשה, וזו שכנעה אותו לקחת את נלטון לבית החולים. למרבה המזל, הוא עשה כדבריה.
 
פוסטר נעצר כמה שעות לאחר מכן, ובחקירתו ניסה לטעון שפעל מתוך הגנה עצמית. לטענתו, נלטון הכה אותו כשהתעמת איתו על כך שאמר דברים נבזיים על הגוף של בת הזוג שלו. הוא התעקש ששלף את הסכינים כי חשש לחייו ושחתך את נלטון רק בידיו.

הוא הכחיש שדקר אותו בצווארו, אך לא ידע להסביר כיצד נדקר בדרך זו. נכון לעכשיו, פוסטר שוהה במעצר ללא אפשרות לשחרור בערבות. הוא הולך לחטוף עונש די משמעותי, שכן הוא כבר מרצה כעת מאסר על תנאי על תקיפות קודמות.