חברת Lightricks (לייטריקס), המפתחת אפליקציות לעיבוד תמונה ועריכת תוכן במובייל, הודיעה על גיוס 150 עובדים בתחומי פיתוח, מחקר, עיצוב ושיווק למטה החברה בירושלים. עם השלמת הגיוס תמנה החברה כ-300 עובדים


לייטריקס השלימה לאחרונה סבב גיוס שני בהיקף של 60 מיליון דולר בהובלת INSIGHT VENTURES PARTNERS וכללטק. אפליקציות החברה זכו למעל 100מיליון הורדות ברחבי העולם ויותר ממיליון מנויים בתשלום. החברה תסיים את השנה הקרובה עם הכנסות מוערכות של למעלה מ-50 מיליון דולר וצפויה להכפיל את הכנסותיה ב-2019. האפליקציה המובילה של החברה היא Facetune2, שזכתה ליותר מ-50 מיליון הורדות ומדורגת כאפליקציה הטובה ביותר לעריכת תמונות ווידאו ב-127 מדינות ברחבי העולם.


מהחברה נמסר כי הביקוש הגדול לאנשי פיתוח, מתכנתים ומעצבים בחברה נובע "מהרצון להמשיך ולהניע חדשנות טכנולוגית בתחום יצירת תוכן במובייל והנגשת היצירתיות באמצעות יצירת כלים ברמה הגבוהה ביותר". בנוסף, החברה מעוניינת לפתח את האפליקציות שלה גם עבור משתמשי אנדרואיד ולכן מגייסת לראשונה גם מפתחי אנדרואיד.


הם הדגישו כי הייחודיות של לייטריקס בנוף ההייטק הישראלי היא "בזכות שילוב בין עובדי פיתוח למעצבים. החברה מציעה סביבת עבודה המשלבת חדשנות ומחקר לצד משרדים מרווחים טובלים בירוק בכפר ההייטק שבקמפוס גבעת רם". בנוסף, החברה מציעה מספר הטבות ייחודיות כגון הכשרה והשתלמויות מקצועיות, שאטל יומי הלוך-חזור מתל אביב לירושלים על חשבון החברה, מענקי אופציות, חדר VR ועוד.


מנכ"ל החברה, זאב פרבמן, אמר כי: "לייטריקס ממשיכה להוביל את תחום היצירתיות ויצירת התוכן במובייל ומתכוננת ל2019. בשנה הקרובה נמשיך לפתח כלים חדשים וניכנס לשווקים חדשים. אנחנו מחפשים את האנשים המבריקים ביותר בתחומי פיתוח, עיצוב ושיווק, שיצטרפו לצוותי הפיתוח המעולים שלנו ויחד יעשו דברים גדולים ופורצי דרך".