בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) 20 שנות מאסר על פעיל החמאס מדחת סנימה בן ה-26, זאת לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון והורשע בביצוע עבירות רבות כנגד חיילי צה"ל ובטחון המדינה. סנימה הורשע בין היתר בנסיון רצח, מסירת ידיעות לאויב בכוונה לפגוע בביטחון המדינה, אימונים צבאיים אסורים, חברות ופעילות בהתאחדות בלתי מותרת, עבירות נשק ועוד. 
 
סנימה הצטרף לארגון החמאס בשנת 2007 ופעל ביחד עם חברי ארגון נוספים במטרה לפגוע בחיילי צה"ל בגבול עזה ובאזרחים. על פי עובדות כתב האישום, הנאשם ומחבלים אחרים ביצעו תצפיות לעבר מטרות צבאיות באזור גבול עזה ועקבו אחר תנועת כוחות צה"ל. במהלך שנת 2012, לאחר שהסתיים מבצע "עמוד ענן", שיגר הנאשם ביחד עם פעילים נוספים טילים לעבר מוצב צה"לי.

עוד נאמר, כי סנימה גם השתתף באימונים צבאיים של החמאס, התאמן באמל"ח מסוגים שונים, עבר אימונים תאורטיים ומעשיים בצליפה ועוד. בנוסף לכל אלו, סנימה גם הטמין ביחד עם פעילי חמאס אחרים מטען "חבית" במשקל של 80-70 ק"ג, במטרה לפגוע בדחפורים צה"ליים שביצעו פעילות גירוף ליד גדר הגבול.
בשלב הטיעונים לעונש, עתרה הפרקליטות להשית על הנאשם עונש מאסר ממושך ומרתיע, זאת בהתייחס לעבירות חמורות שביצע הנאשם נגד בטחון המדינה לאורך זמן ובאופן סדרתי. "מדובר בנאשם שלקח חלק בפעילות עוינת במספר הזדמנויות, פעילותו מגוונת הכוללת הנחת מטען חבלה, הובלת טיל ושיגורו לעבר מדינת ישראל, דבר המלמד שעסקינן בנאשם חדור מטרה לפגוע בערכים המוגנים ומתוך קו אידיאולוגי ברור כנגד ביטחון המדינה ותושביה", טען עו"ד מסעד מסעד מפרקליטות מחוז דרום (פלילי).

עוד אמר הפרקליט, כי "פעילותו הענפה של הנאשם, שתכליתה הייתה לגרום לפגיעה ללא הבחנה בחיילים ואזרחים, והתמדתו על כך, מעידים על רצונו העז להשיג את המטרה הרצחנית וכן מעידה על אדישותו לסבלם של אזרחים חפים מפשע".