ברמה העקרונית, שוטרים אמורים להתנהג בצורה שתשמש לנו דוגמה, או במילים אחרות לא לעבור על החוק או להפר את הסדר הציבורי. אבל בפועל זה לא ממש קורה, והרבה פעמים שוטרים נתפסים עושים בדיוק את הדברים שהם אומרים לנו שאסור לעשות. למשל, כמו לבצע אקטים מיניים בפומבי לאור יום.



השבוע שני שוטרים מסנטה פה, ארגנטינה, נתפסו עושים בדיוק את זה, אבל זה לא החלק הכי מביך בסיפור. מסתבר שמה שהם עשו תועד, הועלה לרשתות החברתיות והגיע הישר אל הממונים אליהם, שכמובן רתחו מזעם. כפי שניתן לראות מהתיעוד, השניים יושבים בניידת ומתנשקים, כשבשלב כלשהו האישה שולחת יד לאיבר מינו של השוטר ומבצעת בו אקט מיני. השניים ממשיכים כך במשך זמן מה, בלי לדעת שזה כנראה הרגע שעומד להרוס להם את הקריירה.


 
על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארגנטינה, הממונים עליהם ראו בחומרה את העובדה שהשניים ביצעו את המעשים במהלך משמרת וכשהם לבושים במדי משטרה. נכון לעכשיו, השניים הושעו מתפקידם ועלולים לחטוף עונשים קשים על מעשיהם. "הם עשו טעות חמורה", אמר מזכיר המשטרה, דייויד רנירו, לתחנת הרדיו המקומית Aire de Santa Fe,

"אנחנו לא צריכים אנשים כאלו במשטרה ולא מקבלים התנהגויות כאלו". הוא הוסיף שהשוטרים יקבלו את העונש הכי חמור שרק יהיה אפשר לתת להם: "אנחנו הולכים על העונש המרבי שניתן להחיל במקרים אלה, ויתכן שאף יוגש נגדם כתב אישום פלילי".

מה שבהחלט לא תרם למצבם, הוא ההתנהגות המזלזלת של השוטר המעורב, שטען שאינו מבין על מה המהומה ולא מרגיש שביצע עבירה חמורה. "זה לא שנתפסתי גונב", כתב השוטר בהודעת ווטסאפ שנחשפה לציבור. החקירה נגדם נמצאת בעיצומה.